45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
pfff 99 in drie dagen is toch ok niet meer leuk! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@mooie vangst Sjaak |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Davey Remmig schreef:pfff 99 in drie dagen is toch ok niet meer leuk! De meeste waren zeker niet zo groot als die van Sjaak, maar inderdaad ze waren er klaar mee, gebroken waren ze. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Je spreekt een aardig woordje Thais Henk. Vakantie met happy end? d |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
morgen ga ik het weekend
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DavidT schreef:Je spreekt een aardig woordje Thais Henk. Vakantie met happy end? d Is een tijdje geleden dat ik daar was, 1992 laatste keer, en ben daar geweest voor de cultuur en het boeddhisme. Maar het thais dat ik spreek is gericht op drinken en eten. alloi mak mak. Namaste. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 39
|
Knappe vissen heren ! Die meervallen zijn ook niet mis zeg, niet verkeerd om daar te vissen lijkt me. Lekker in de korte broek en polo een +20kg vis vangen..Ik ben enigzins jaloers
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik heb er ff snel een filmpje van gemaakt zoals afgesproken,zet het hier maar neer.
Bewerkt door de gebruiker zondag 19 augustus 2012 18:36:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
snowmanfisher schreef:morgen ga ik het weekend Succes snowmanfisher van het weekend . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-4-2011(UTC) Berichten: 87
|
Mooie vissen b b kheb er ook al een binnengehaald |
Gr.N.D.M |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
zijn echt lelijke karpers |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Vandaag eindelijk mijn eerste karper van 2012 mogen landen PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mooie goudkleurige schub Pascal |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
knappe vangsten mannen. grtn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@PascalP Proficiat man keep it up
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
griend schreef:snowmanfisher schreef:morgen ga ik het weekend Succes snowmanfisher van het weekend . Dankjewel griend b Helaas maar Schub kunnen vangen van een pondje of 20 En wat een wind zeg
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Bedankt @snowmanfisher er was idd veel wind bohhhhh |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
DavidT schreef:Je spreekt een aardig woordje Thais Henk. Vakantie met happy end? d d d d |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 19
|
Mijn eerste van het jaar ook eindelijk binnen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.