CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
stefan everts schreef:De vis kwam van ongeveer 1.70m trouwens.... Vanuit de ondergelopen slootjes Stefan? Wat een schitterende vis
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
komen al een paar mooi winter karper voor bij |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-8-2011(UTC) Berichten: 71
|
Lijkt me een projectspiegel Stefan, zal de mappen met uitzet vissen er eens bij pakken.
Ben wel benieuwd hoe zwaar en hoe lang de vis was.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Stefan Stefan Stefan... WAT EEN GRUWELIJKE VIS! WOW |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Thanks mannen Idd Erwin lang leve de uiterwaarden |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Wat een parel Stefan!!
Er worden toch al aardig wat vissen gevangen! Het begint hier onderhand ook alweer te jeuken..
Ik heb alleen de vispas voor 2011 nog niet binnen |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik hoop dat je 2012 bedoelt |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Geweldig wat een mooie vis helemaal super |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Scherp! hahah hij is zojuist binnen gekomen... de vispas 2012 |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
De vissen hadden er zin in met dit zonnige weer! Had er 2 vanmiddag, helaas ook nog eentje gelost.. Morgen maar weer proberen. b
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ray Schra schreef:De vissen hadden er zin in met dit zonnige weer! Had er 2 vanmiddag, helaas ook nog eentje gelost.. Morgen maar weer proberen. b goed bezig ray, mijn complimenten voor de kwaliteit van de foto's
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Karperrazzi schreef:
goed bezig ray, mijn complimenten voor de kwaliteit van de foto's
Dank je, is zelfontspannerwerk maar als je genoeg foto's maakt zit er altijd wel iets goeds tussen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ray mooie vangsten man, geweldig hoe hier al de mooiste vissen worden tentoon gebracht geweldig mooi mannen. some men have al the luck. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
@henk haarlem ben jij dit jaar al eens op pad geweest? of ben je meer een zomervisser?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nienske-1 schreef:@henk haarlem ben jij dit jaar al eens op pad geweest? of ben je meer een zomervisser? Hahaha Ja heb gevist maar niets gevangen, lees topic van verleden week. middag bosbaan. Met mooi weer zie je mij op een terras niet langs de waterkant. Zomers maak ik alleen maar nachten, zit dan niet overdag, zo hou ik mijn stekken leeg van pikkers. Bytheway Morgen ff in Puttershoek pen nat maken voor een klein uurtje, Familie bezoek. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 januari 2012 21:34:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
vandaag de eerste grote vis van het jaar alweer gevangen... 32 pond schub.. lange schub van rond de meter!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Marc Waber schreef:vandaag de eerste grote vis van het jaar alweer gevangen... 32 pond schub.. lange schub van rond de meter!! Foto, anders geloven we je niet, haha nee grapje goed gedaan! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Goed bezig Ray en Marc b b b b |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
Hier nog de foto's! op de 2e is de lengte beter te zien!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.