40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ook niet ga morgen zitten |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Met 13 a 14 graden is het er wel ideaal weer voor. Suc6 morgen, wie weet ga ik ook nog wel ff Maar eerst de kerstzooi het huis uit werken en de nodige verplichtingen aflopen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 31 december 2011 21:12:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
als ik morgen nog functioneer met de kater dan ga ik er ook wel weer ff op uit vorig jaar ving ik me 1ste vis op 3 januari, toen er bijna overal nog ijs lag |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Wie vangt de eerste vis van 2012????
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Met deze temp. en wind richting zal het niet lang duren dat er melding komt. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik ga ook proberen de eerste vis te vangen |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik ga morgen zitten van 8 uur tot een uur of 9 denk ik ongeveer, dus hopen dat ik wat vang, ik ga denk ik met een maggot rig vissen, maar weet iemand of je met de maggot rig goed vangt? er zitten wel wat grotere brasems maar dat is het dan wel een beetje.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
nienske-1 schreef:ik ga morgen zitten van 8 uur tot een uur of 9 denk ik ongeveer, dus hopen dat ik wat vang, ik ga denk ik met een maggot rig vissen, maar weet iemand of je met de maggot rig goed vangt? er zitten wel wat grotere brasems maar dat is het dan wel een beetje. Heb er in het najaar best mee gevangen. Een stuk of vier/vijf maden dan een piepschuimbolletje en dan weer vier/vijf maden erop. Dit i.c.m. een helicopter rig. Tot slot een worm op de haak. Variatiemogelijkheden te over. Maar met alleen een kale maggot clip vang je i.i.g. geval niets ;-)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ga morgen eens lekker mijn best doen |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
haha, het is wel de bedoeling dat ik er wat maden aan doe maar bedankt voor de tip, maar is dat piepschuimbolletje voor dat die een klein beetje drijft? en doe je er ook dan nog een pva zakje bij zodat er een klein mooi bedje ligt? Groeten Guus
|
|
|
|
|
nienske-1 schreef:haha, het is wel de bedoeling dat ik er wat maden aan doe maar bedankt voor de tip, maar is dat piepschuimbolletje voor dat die een klein beetje drijft? en doe je er ook dan nog een pva zakje bij zodat er een klein mooi bedje ligt? Groeten Guus Dat bolletje is i.d.d. om het iets omhoog te laten komen. PVA-zakje met maden is ok. Niet te veel zou ik zeggen, vanwege de koudere periode.
|
|
|
|
|
ericesv schreef:ga morgen eens lekker mijn best doen Ik ook.
|
|
|
|
|
oke bedankt voor de tips
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
ik ga dinsdag eens een dagje zitten. Ik denk dat ik het maar eens met tijgernoten met daarrond een kleine spod duivenvoer en maden erdoor ga proberen, en op de andere hengel een snowman met daar een paar gecrushte bollies rond hopen dat het werkt Bewerkt door de gebruiker zondag 1 januari 2012 20:26:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mensen allemaal succes! ik ga woensdag denk ik eens proberen me eerste van 2012 te vangen. |
|
|
|
|
|
@pascalP veel succes iig!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 71
|
ik ga morgen kijken om mijn eerste vis van 2012 te vangen op een totaal onbekend water. heb wel gehoord dat het een echt runwaterke is!!! xp
|
|
|
|
|
@big-carp op welk water ga je zitten en waar is dat ergens?
|
|
|
|
|
Nog 3 uurtjes. Heb er zin in.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.