35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
@jvs ik had hem ook al op vangstenregistratie gezien |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
team nootdorp schreef:@jvs ik had hem ook al op vangstenregistratie gezien ik de jouwe ook |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
vandaag was de laatse dag dat ik nog kon vissen, alle wateren beginnen nu dicht te vriezen en morgen is alles dicht |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
helaas is het moment er niet gekomen dat ik de sneeuw van de hengel mocht slaan |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Nice pic freaky keep it up |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
ik ging gister vissen en toen zat me lijn om me top,ik gooi zie ik zo me plug weg vliegen dus vandaag ging ik hem halen omdat hij heel dicht bij de kant lag en ik wist waar. ik had me net bij me ik gooi voor de eerste keer in en meteen heb ik hem komt me net op de kant en meteen werd hij super hard, en allemaal ijs op me steel, dus denk dat vissen er morgen niet in zit |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
@team nootdorp gelukkig dat je je plug weer terug hebt ik heb trouwens ook even een bezoekje aan je site gebracht, en ik moet zeggen het ziet er zeer netjes uit!
|
|
|
|
|
Guus N schreef:@team nootdorp gelukkig dat je je plug weer terug hebt ik heb trouwens ook even een bezoekje aan je site gebracht, en ik moet zeggen het ziet er zeer netjes uit! heb een nieuwe indeling gemaakt maar is nog niet helemaal af en dit jaar ga ik proberen meer video's te maken, ik ga nog 2 extra accu's kopen voor em camera zodat ik ruim 4 uur kan filmen |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
@team nootdorp ik zou zeggen, ga zo door! mooie filmpjes en mooie foto's
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-8-2011(UTC) Berichten: 71
|
Jep Stefan terug gevonden, vis is uitgezet in 2001 met een lengte van 37 cm en een gewicht van 1050 gram. Is inmiddels drie keer terug gemeld zo je zien kunt aan de inzet in je foto. Nogmaals dank voor het melden en op naar de volgende.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
super tof. is de foto links boven voor de centrale toevallig??? mooi man dat ze altijd zolang blijven hangen he |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Prachtig gezicht van kleine uitzetting tot een beauty gegroeid b Deze vis heeft een echte karakter gekregen Bewerkt door de gebruiker zondag 19 februari 2012 23:13:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.