CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klasse Mark! Volgens mij heb ik daar ook wel eens gezeten. Echt een heerlijk plekje. Tegenwoordig zit ik meestal een stukje verderop (als het hetzelfde water is )
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 19
|
Beste Erwin, Het zou best kunnen dat je daar gevist hebt hoor. Het is in ieder geval een plas in Almere. Dat zou jou dan genoeg moeten zeggen denk ik
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@mark van de laar Proficiat met de vangst keep it up
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vangsten heren, doe zo voort zou ik zeggen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie vangsten mannen, ik krijg de kriebels maar kom helaas niet aan vissen toe momenteel. Komt wel weer |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
@mark van de laar Mooie vangst b |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
mark grtn sander
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-8-2010(UTC) Berichten: 19
|
Heren allemaal bedankt voor de leuke positieve reakties het gaat natuurlijk maar om een klein visje maar ondanks het formaat was ik toch wel blij met deze eerste. hopelijk volgt de rest snel. groeten mark
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mark van de laar schreef:Heren allemaal bedankt voor de leuke positieve reakties het gaat natuurlijk maar om een klein visje maar ondanks het formaat was ik toch wel blij met deze eerste. hopelijk volgt de rest snel. groeten mark Maar het is ook nog eens een mooie plaat! |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-2-2011(UTC) Berichten: 31
|
zo de eerste drie zijn binnen allemaal kleintjes de groten probeer ik dit weekend maar eem te vange gaat lekker dit jaar (vorig jaar rond deze tijd had ik er nog niet 1 ) wou jullie de foto's wel laten zien maar lukt me ff nie om ze erop te zette dazzie heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
De eerste vis van het jaar Patries heeft de foto genomen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 januari 2012 14:41:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Schitterend wat een beauty Het kamperment zit goed in elkaar bij jullie proficiat man Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 januari 2012 15:31:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mooie spiegel Ron, zat een flinke muil op zo te zien |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mark T schreef:Mooie spiegel Ron, zat een flinke muil op zo te zien Valt mijn gewoon op dat je in de winter vaak karper vangt met weinig tot geen beschadiging Ook deze terwijl er intensief gevist word op deze put |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Mark T schreef:Mooie spiegel Ron, zat een flinke muil op zo te zien Valt mijn gewoon op dat je in de winter vaak karper vangt met weinig tot geen beschadiging Ook deze terwijl er intensief gevist word op deze put Mooie vis Ron Van die put waar ik ook eens ben wezen kijken? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooie vis Ron! Goed bezig! b
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Ron van Houtum schreef:Mark T schreef:Mooie spiegel Ron, zat een flinke muil op zo te zien Valt mijn gewoon op dat je in de winter vaak karper vangt met weinig tot geen beschadiging Ook deze terwijl er intensief gevist word op deze put Mooie vis Ron Van die put waar ik ook eens ben wezen kijken? Ja klopt henk Ben nu ook alleen lid van dit water zit er toch het meeste |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.