CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
- barrowlogic bedchair bag van Nash - pouches van Avid - Armalite blanks - Cotswold landingsnet - zijwieltjes voor de Nash Trax EVO |
Say hello to my little friend |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
dat was een duur geintje David! Leuke blanks en schepnet!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
net opgehaald mijn gedraaide bollen, 1x SOUL carp sack, 5x lood a 85gram, 6 pakjes coated long shank piet vogel, 6 pakjes coated claw piet vogel. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 februari 2012 14:30:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Net een nieuwe Shimano Aero GTE 10000C molen. Deze ging ff door de helft. Nu heb ik er 3, dus voor elke hengel 1..
Nu nog een 3e hengelvergunning haha.
Gr. Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
10 pakjes zero gravity 15lb, setje(3x) solar hangers, setje(3x) transperante solar body's |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
Vandaag dvd van pilaar en hofman opgehaald uit emmen.
Straks maar even kijken |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nieuwe olie en banden voor de auto........ wil welk goed op weg natuurlijk |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:nieuwe olie en banden voor de auto........ wil welk goed op weg natuurlijk hou ook ff rekening dat je tomtom geen flitsers meer mag vermelden in france kost ook weer flink geld. |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
oei, ja dat is een goede tip voor Lodewijk |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben alleen benieuwd ken iedereen zn tomtom nou weggooien dan software staat er al in |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
kan je het niet uitzetten dan |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
sterker nog ik moet nog een tomtom halen haha..... maar bedankt voor de tiup!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2012(UTC) Berichten: 23
|
Erwin schreef:steef zenden schreef:heb gisteren bij paddy hengelsport mijn portable gas heater gekocht met 5 gasbusjes..... wat zal ik lekker warm in mijn tent zitten over 4weken Wat ik eigenlijk nooit heb begrepen, is dat ze bivvy heaters maken op gas. Wanneer het echt koud is, en je zo'n ding nodig hebt heb je vrij weinig aan gas. Hoe dat precies met zo'n heater zit weet ik niet, maar gas heeft totaal geen druk in een koude omgeving. Had je hem al geprobeerd steef? Hoi Erwin Wij hebben een heater van coleman voordeel is dat ze het altijd doen er zit een ander soort gas in en als je hem in de tent zet en je zal hem per ongeluk omstoten slaat hij gelijk af dat vinden we heel belangrijk vooral in de tent, Gr Moon Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Moon schreef:Erwin schreef:steef zenden schreef:heb gisteren bij paddy hengelsport mijn portable gas heater gekocht met 5 gasbusjes..... wat zal ik lekker warm in mijn tent zitten over 4weken Wat ik eigenlijk nooit heb begrepen, is dat ze bivvy heaters maken op gas. Wanneer het echt koud is, en je zo'n ding nodig hebt heb je vrij weinig aan gas. Hoe dat precies met zo'n heater zit weet ik niet, maar gas heeft totaal geen druk in een koude omgeving. Had je hem al geprobeerd steef? Hoi Erwin Wij hebben een heater van coleman voordeel is dat ze het altijd doen er zit een ander soort gas in en als je hem in de tent zet en je zal hem per ongeluk omstoten slaat hij gelijk af dat vinden we heel belangrijk vooral in de tent, Gr Moon Erwin Verschil is buthaan Propaan b Uitleg verschilBewerkt door de gebruiker woensdag 22 februari 2012 17:13:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lodewijk schreef:nieuwe olie en banden voor de auto........ wil welk goed op weg natuurlijk Ook bij de rdw geregeld met je motor? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
jazeker ron. maar moest wel andere remmen hebben dus ook maar gelijk schijven van een abarth model erop gegooid en toen was t goed |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
CTB schreef:Vandaag een auto voor de vrouw gekocht. Ze vond mijn zafira toch te groot en te groen Nu krijgt ze woensdag haar fiat seicento. Kan ze voortaan het eten komen brengen aan de waterkant Vandaag het autotje opgehaald voor de vrouw en nog 3 mk2 swingers voor mijzelf. Zij heel blij ik een beetje blij. Kijken of ik haar zover krijg om ook op haar auto een paar karper stickers te plakken. |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
net ff de fox corelight hangers gekocht,en de korda krusha
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.