CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
vandaag 3 rolletjes pb onderlijn en een nash dvd opgehaald. Even gepraat en van gedachte gewisseld met de verkoper. Net dvd bekeken en nu druk bezig met nieuwe onderlijnen maken. @ jowan Thanks Spreek je snel weer |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@CTB Heel veel plezier met het onderlijn materiaal b Je bent van harte welkom
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-1-2012(UTC) Berichten: 85
|
morguh ik kwam laatst bij de hengelsport winkel vandaan die verkoper wou graag helpen mijn spullen naar de auto te brengen tent slaapzak strecher 3 hengels fox eurowariors setje fox piepers met swingers skarp s 60 voerboot skarp onthaakmat emmertje boilies en 3 shimano 8000 d molens fox horizon podje snap je nu waarom hij mee wou lopen hahahaha mijn portomonee janken ik erg blij Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 11:51:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven martijncarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
WEET JE WAT HET IS ?? HET IS MEER WATER ALS VIS!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Zoow, lekker ingeslagen Martijn! b |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@martijncarp Fakkels gratis gekregen bij de spullen d Hier neem maar mee, kun je van jou materiaal genieten Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 13:23:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
hey jowan nee niet eens hahaha was even een mooie sfeer impressie dacht ik zo maar genieten doe ik zeker
|
|
|
|
|
Bij zo'n afname van materiaal willen ze wel helpen. Of had je je vriendin in de auto zitten. Mooie foto krijg weer zin om een nachtje te pakken- |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
|
hahahahah nee dat had ook niet gemoeten de auto zat stampvol hahaah |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
geen winkel maar van het broertje van de heer van hensbergen zijn laptop mooi makkelijk voor in france binnenkort |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
martijncarp schreef:morguh
ik kwam laatst bij de hengelsport winkel vandaan die verkoper wou graag helpen mijn spullen naar de auto te brengen
tent slaapzak strecher 3 hengels fox eurowariors setje fox piepers met swingers skarp s 60 voerboot skarp onthaakmat emmertje boilies en 3 shimano 8000 d molens fox horizon podje
snap je nu waarom hij mee wou lopen hahahaha mijn portomonee janken ik erg blij Zo hey de lotto gewonnen? lekker man zoveel kunnen halen. Portemonnee doet nu zeer maar als je straks ziet hoe het je vissen verrijkt dan vergeet je dat weer. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
hey henk
ik had de crossmotor verkocht dus dan kon het mooi het eerste jaar ving ik er 1 van 6 pond afgelopen seizoen met de nieuwe spullen en nieuwe intresse 25 stuks dat maakt de mens blij |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Een BenQ M23 HD camera-tje voor € 100,00 bij de Aldi. Eens kijken of filmen me net zo bevalt als fotograferen... Ik zie steeds meer fantastische filmpjes voorbij komen op YouTube, dus wilde eigenlijk niet achterblijven! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Vandaag achter de fox ventec all season geweest. grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
|
Vandaag een auto voor de vrouw gekocht. Ze vond mijn zafira toch te groot en te groen Nu krijgt ze woensdag haar fiat seicento. Kan ze voortaan het eten komen brengen aan de waterkant |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik weet het, misschien een beetje laat, maar beter dan nooit gisteren is sinterklaas nog even bij ons aan de deur gekomen en ik heb gekregen: 1 trend revelution carp hengel 2,75 lb 2 snag ears van skarp 1 weegzak van JRC 1 korda krusha 1 leadcore leader van korda 1 zakje met 25 stuitjes van 4 mm dus sinterklaas heeft weer goed zijn werk gedaan!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-1-2012(UTC) Berichten: 46
|
Is de sinterklaas soms op de terug weg tot inkeer gekomen? En dacht hij ik rij wel even terug het is toch wel een aardige pik die Guus!
n ieder geval wel lekker nog even zo'n verassing zo lang na de sinterklaas
geniet ervan!
Marco
|
|
|
|
|
ja het stond al langer op de planning maar sinterklaas had eerder geen tijd dus vandaar dat die het nu maar deed alleen heb ik nu een probleem, nu ik al mijn spullen heb wil ik het natuurlijk ook uitproberen! maar helaas moet ik dan toch even wachten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Sinterklaas was laat, maar hij heeft het flink goed gemaakt.... Leuke cadeau's hoor
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Sinterklaas was laat, maar hij heeft het flink goed gemaakt.... Leuke cadeau's hoor je kunt het ook zo zien, sinterklaas was bij de rest te vroeg en de cadeaus zijn ook nog eens geweldig!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
gister wat klein spul gekocht zoals free fall van piet vogel,nieuwe onthaakmat van elite,en verder nog wat lood en haken
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.