CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Korda kruiser control en een stringerneedle van proline.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
2x Cygnet 2 rod buzzerbars fixed 2x Cygnet banksticks 2x Muddy Waters Clinga oldskool 2x Fox Micron M incl. hardcases 2x Fox Rodrests
Zal me weer een hoop gewicht besparen op mobiele sessies!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
1x Rigsolutions Duranium Monofilament Muddy Brown 0.30 mm. ; 1.250 Meter) 1x Rigsolutions Free-Fall Hooklink (Kleur: Muddy Brown) 2x Rigsolutions Free-Fall Leader Material(Kleur: Muddy Brown) 1x Korda Kaptor Kurv Shank (Kleur: Weedy Green, Haakmaat: 006) 1x Korda Kaptor Kurv Shank (Kleur: Weedy Green, Haakmaat: 008) 2x PB Aligners (Model: Short Shank, Kleur: Weed) PS: De prijzen voor het Free-Fall spul zijn wel erg laag daar overigens. De leader bv is elders € 12,95 (of soms veel meer) en dan is € 9,95 een stuk minder. Geldt ook voor de FF hooklink elders 9,75 en dan is ook 7,95 weer een stuk minder. :-) Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 22:00:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Spro strategy rigbox Spro strategy werppijp Snaggerz stickmix PVA Helicopter sleeves korda sinkers small korda stickmix needle korda Groundbait dynamite baits marine Halibut pellets dynamite baits |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
Vandaag even een vergunning voor een maat opgehaald. En voor mezelf een weigh hook (scale mate)
Ook nog wat kleine dingen voor het autotje van de vrouw (nog geen karper sticker helaas) |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:Spro strategy rigbox Spro strategy werppijp Snaggerz stickmix PVA Helicopter sleeves korda sinkers small korda stickmix needle korda Groundbait dynamite baits marine Halibut pellets dynamite baits Heb je die werppijp al gebruikt. Ik wil m ook gaan.halen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
net even naar de koopavond geweest bij zunnebeld. 2x small rig rings, (korda) 1x aligners silt (short shank) 1x wide gape 4. (korda) 1x putty silt. (nash) hopen op een mooie vis aankomende week. maar eens een mooi zonnig dagje uitzoeken om de nieuwe hengels te proberen b Bewerkt door de gebruiker vrijdag 24 februari 2012 00:08:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
@ronald. Oke zou je ff willen laten weten hoe die.bevalt. Daar is die nog goedkoper.. Eindelijk ns een pijp die.niet zo duur is.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
lead clips-korda, rubbers-korda, ring swifels-ashima, swifels 50stuks-ashima, fang gaper size 7 micro barb-nash, fox arma point-ssbp size 5, fox arma point-ssbp size 6, |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
@Floris, zal ik doen. Help me tegen die tijd even er aan herrineren mocht ik het vergeten zijn |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
loodtasje-trend, sinking rig tube clay-korda, sinking rig tube gravel-korda, 2x kwik change swifels&sleeves-fox, free-fall 2.2x heavy 20lb-piet vogel, 4x fuzz lood, 2x grit lood, veertje voor de rig tubes, boilie props brown-fox, extenda-stops large-korda, pop-up corn fluro yellow-bait logic. |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:@Floris, zal ik doen. Help me tegen die tijd even er aan herrineren mocht ik het vergeten zijn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Ik heb een werpbuis van fox, koste geloof ik iets van 15euro ik vind hem wel supper werpen, had er eerst een van proline maar kon ik echt niet mee omgaan en een vriend van mij juist wel, net als een hengel moet je zoon werpbuis toch eerst eens in de hand hebben gehad om te kijken of hij fijn is. |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
dei van fox kost 20 hier. en vind dat persoonlijk echt belachelijk voor een buis plastic.
|
|
|
|
|
Maak je er toch eentje zelf?
|
|
|
|
|
heb ik al gedaan. maar die dingen worden knetterje zwaar.
|
|
|
|
|
Karperrazzi schreef:Maak je er toch eentje zelf?
Voorheen gebruikte ik ook een zelfgemaakte van PVC. maar hier heb je niet zo'n goed handvat aan en als je hem verkeerd gebruikte kreeg je pijn aan je klauw. Dus heb nu maar besloten een goede te kopen. |
|
|
|
|
Ik kan niet in een andermans portomonnee kijken maar vind 20 euro nog wel meevallen. Weet je in ieder geval dat je eentje hebt waar je geen last van in je arm krijgt. (Bij mij duurda dat altijd twee dagen) 5 euro erbij en je hebt zo'n ding van nash waar je heel snel mee kan voeren omdat je van onderaf kunt vullen..
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.