CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Karperrazzi schreef:Tiny trebles buzzerbars en banksticks... Uploaded with ImageShack.us mooie set zo hoor!! waar heb je dat rvs vandaan als ik vragen mag?
|
|
|
|
|
3 x strategy x-ray 2,75lb 3 x Shimano Ultegra Ci4 10.000xsa
nog een aantal dingen en dan is mijn nieuwe set compleet voor het aankomende seizoen..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
floriskouters schreef:dei van fox kost 20 hier. en vind dat persoonlijk echt belachelijk voor een buis plastic. 10 euro voor het plastic en 10 euro voor de naam |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
diesel schreef:floriskouters schreef:dei van fox kost 20 hier. en vind dat persoonlijk echt belachelijk voor een buis plastic. 10 euro voor het plastic en 10 euro voor de naam Ik denk wel 15 voor het merk. Vind ik jammer.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Leroy86 schreef:Karperrazzi schreef:Tiny trebles buzzerbars en banksticks... Uploaded with ImageShack.us mooie set zo hoor!! waar heb je dat rvs vandaan als ik vragen mag? Ik ben een dagje naar Hengelsport utrecht geweest. Die had ze op voorraad liggen. Ik wou ze eerst bij Zunnebeld bestellen i.c.m. quadra point. (en 19% korting) De verkoper vertelde mij dat de tiny trebles niet de 'chunky' versie waren.En omdat hij vermoedde dat ik dus ook de dikke buzzerbars wou hebben had hij ze niet besteld. Gelukkig maar want je ziet het.. dat zijn ze wel! Oh ja de verkoper werd geinformeerd door de vertegenwoordiger van Matrix. Nu nog een steuntje en eventueel een stabiliser en we zijn klaar..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Leroy86 schreef:3 x strategy x-ray 2,75lb 3 x Shimano Ultegra Ci4 10.000xsa
nog een aantal dingen en dan is mijn nieuwe set compleet voor het aankomende seizoen.. Komen eraan Leroy. Mooie set met de X-ray`s. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Goh laat me raden is bij jouw besteld
Ouwe sluikreclame sluiper whahahahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Geef hem is ongelijk haha... En de prijs is goed!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
nog een aantal dingen en dan is mijn nieuwe set compleet voor het aankomende seizoen.. en dat als je maar 3x per jaar vist....... hehehe gekheid kerel! ik wens je ontzettend veel plezier en succes met je nieuwe aankopen |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
thimon schreef:Leroy86 schreef:3 x strategy x-ray 2,75lb 3 x Shimano Ultegra Ci4 10.000xsa
nog een aantal dingen en dan is mijn nieuwe set compleet voor het aankomende seizoen.. en dat als je maar 3x per jaar vist....... hehehe gekheid kerel! ik wens je ontzettend veel plezier en succes met je nieuwe aankopen Er zit ook verschil in als je student bent en thuis wonend of een full-time baan hebben en een gezin.. Maar zoals je weet heb ik 1 heel groot water bijna in de achtertuin, dus dat vissen komt aankomend seizoen wel goed!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
nog een aantal dingen en dan is mijn nieuwe set compleet voor het aankomende seizoen.. wow, mooi setje man. Daar ga je abdoluut geen spijt van krijgen. Ik heb precies dezelfde set namelijk hahaha |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Karperrazzi schreef:Ik kan niet in een andermans portomonnee kijken maar vind 20 euro nog wel meevallen. Weet je in ieder geval dat je eentje hebt waar je geen last van in je arm krijgt. (Bij mij duurda dat altijd twee dagen) 5 euro erbij en je hebt zo'n ding van nash waar je heel snel mee kan voeren omdat je van onderaf kunt vullen.. Tja... Ben ook maar een simpele student met een klein salaris hè |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Leroy86 schreef:thimon schreef:Leroy86 schreef:3 x strategy x-ray 2,75lb 3 x Shimano Ultegra Ci4 10.000xsa
nog een aantal dingen en dan is mijn nieuwe set compleet voor het aankomende seizoen.. en dat als je maar 3x per jaar vist....... hehehe gekheid kerel! ik wens je ontzettend veel plezier en succes met je nieuwe aankopen Er zit ook verschil in als je student bent en thuis wonend of een full-time baan hebben en een gezin.. Maar zoals je weet heb ik 1 heel groot water bijna in de achtertuin, dus dat vissen komt aankomend seizoen wel goed! Daarom , dat heb jij wel goed kerel. veel succes! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
25 kilo pellets. Korda toplood. Bewaarzak bevestiger. Enterprise tackle popup mais solar squid.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
Spro trooper tripod aangeschaft met oog op een tripje naar Frankrijk Bern heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
3 solar adjustable back rest 3 hangers samengesteld van solar en nog een medium fox box voor naast de andere! altijd weer schrikken bij de kassa haha Bewerkt door de gebruiker zaterdag 25 februari 2012 20:36:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
floriskouters schreef:ronalddehoog schreef:@Floris, zal ik doen. Help me tegen die tijd even er aan herrineren mocht ik het vergeten zijn Vandaag effe wezen vissen. De werppijp effe uitgeprobeerd. Gooien moet ik nog even op oefenen, maar dat heb je natuurlijk bij elke pijp. Verders ben ik er erg tevreden over. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha... Ik ben daar ook geen held in hoor. Vooral wanneer ik het een tijdje niet meer heb gedaan. Geef mij maar een goede katapult....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zo net ff naar raven geweest. Heleboel klein materiaal gekocht en ein-de-lijk mijn korda stow bobbins, super blij mee |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.