30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
binnemaasduikboot schreef:Is dit een bekende vis zoja stuur effe pb moet effe wat weten over deze vis Ja is een bekende vis,vaak gevangen wij noemen hem 'Schubje' |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 41
|
Mooie vissen hierboven zeg ! :wink: De maand augustus gaat bij mij ook wel lekker hieronder enkele vangsten: en vannacht mocht ik deze strijder op de mat ontvangen !
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
ronald308 schreef:binnemaasduikboot schreef:Is dit een bekende vis zoja stuur effe pb moet effe wat weten over deze vis Ja is een bekende vis,vaak gevangen wij noemen hem 'Schubje' Binnemaasduikboot neem ik van aan dat je in de buurt van de Binnenmaas zit en Ronald zit in Twente. Wanneer ik het nu allemaal bij elkaar leg, lijkt het of deze vis van de Binnenmaas naar Twente is gezwommen. Dat is nog eens migratie.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Ruud Gosselink schreef:ronald308 schreef:binnemaasduikboot schreef:Is dit een bekende vis zoja stuur effe pb moet effe wat weten over deze vis Ja is een bekende vis,vaak gevangen wij noemen hem 'Schubje' Binnemaasduikboot neem ik van aan dat je in de buurt van de Binnenmaas zit en Ronald zit in Twente. Wanneer ik het nu allemaal bij elkaar leg, lijkt het of deze vis van de Binnenmaas naar Twente is gezwommen. Dat is nog eens migratie. ik denk dat hij de trein heeft gepakt, is toch veel te ver zwemmen |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
een mooie schub op de chod rig
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Hier mijn vangsten van een weekje in frankrijk, op lac de villedon! Willem DW heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
mooie spiegels Willem mooie gedaan |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
netjes!!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
PascalP schreef:Ruud Gosselink schreef:ronald308 schreef:binnemaasduikboot schreef:Is dit een bekende vis zoja stuur effe pb moet effe wat weten over deze vis Ja is een bekende vis,vaak gevangen wij noemen hem 'Schubje' Binnemaasduikboot neem ik van aan dat je in de buurt van de Binnenmaas zit en Ronald zit in Twente. Wanneer ik het nu allemaal bij elkaar leg, lijkt het of deze vis van de Binnenmaas naar Twente is gezwommen. Dat is nog eens migratie. ik denk dat hij de trein heeft gepakt, is toch veel te ver zwemmen |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Weer goed gevanve. Doel bereikt! Teller staat nu op 101 karpers in 2013 Happy days |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
101 ?
Vis jij 24/7 of hoe werkt zoiets haha
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Zwaarste 24 pond. Gemiddelde van een pondje of 10? |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
@ Jasperbuth, gewichten boeit toch niet ?? Of ga jij voor 'een 30-er, 40-er of zwaarder'?
Elke karper telt bij mij. Of die nou 1 of 50 pond is dat maakt mij toch niet uit.
@ Wietse97, RESPECT! ga zo door man ! Wou dat ik zo'n jaar had haha .. mijn teller staat op 15 - 20 ..
|
|
|
|
|
hugo lammers schreef:@ Jasperbuth, gewichten boeit toch niet ?? Of ga jij voor 'een 30-er, 40-er of zwaarder'?
Elke karper telt bij mij. Of die nou 1 of 50 pond is dat maakt mij toch niet uit.
@ Wietse97, RESPECT! ga zo door man ! Wou dat ik zo'n jaar had haha .. mijn teller staat op 15 - 20 .. Achja, ik kan het ook halen hoor, maar ik ga liever op wat groter water dat je de kans hebt op een grote/mooiere vis! Gewichten boeien idd niet altijd, ik heb de 30 ook nog niet bereikt, maar ik vang liever een paar vissen van 20+ dan dat ik heel de nacht wakker ben voor 15 vissen van amper 10 pond |
|
|
|
|
Jasperbuth schreef: Achja, ik kan het ook halen hoor, maar ik ga liever op wat groter water dat je de kans hebt op een grote/mooiere vis! Gewichten boeien idd niet altijd, ik heb de 30 ook nog niet bereikt, maar ik vang liever een paar vissen van 20+ dan dat ik heel de nacht wakker ben voor 15 vissen van amper 10 pond Ieder zijn ding maar je moet niet iemand zo negatief benaderen alleen maar om het feit dat hij niet hetzelfde doet als dat jij doet .. Plus : als jij zegt : ik kan het ook halen hoor, laat maar eens zien. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
Jasperbuth schreef: een grote/mooiere vis! Groter is niet perse mooier .. Ik ga ook niet eens meer reageren .. onzinnige reacties ook ..
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
hugo lammers schreef:Jasperbuth schreef: Achja, ik kan het ook halen hoor, maar ik ga liever op wat groter water dat je de kans hebt op een grote/mooiere vis! Gewichten boeien idd niet altijd, ik heb de 30 ook nog niet bereikt, maar ik vang liever een paar vissen van 20+ dan dat ik heel de nacht wakker ben voor 15 vissen van amper 10 pond Ieder zijn ding maar je moet niet iemand zo negatief benaderen alleen maar om het feit dat hij niet hetzelfde doet als dat jij doet .. Plus : als jij zegt : ik kan het ook halen hoor, laat maar eens zien. Ben benieuwd. Misschien was het helemaal niet negatief bedoeld maar gewoon een vraag? Ieder zijn eigen visserij maar ik vind het zelf ook fijner om op een water te vissen waar ik misschien wel bijna geen karper vang, maar waar wel mooie grote vissen zitten Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 augustus 2013 17:28:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
PascalP schreef:hugo lammers schreef:Jasperbuth schreef: Achja, ik kan het ook halen hoor, maar ik ga liever op wat groter water dat je de kans hebt op een grote/mooiere vis! Gewichten boeien idd niet altijd, ik heb de 30 ook nog niet bereikt, maar ik vang liever een paar vissen van 20+ dan dat ik heel de nacht wakker ben voor 15 vissen van amper 10 pond Ieder zijn ding maar je moet niet iemand zo negatief benaderen alleen maar om het feit dat hij niet hetzelfde doet als dat jij doet .. Plus : als jij zegt : ik kan het ook halen hoor, laat maar eens zien. Ben benieuwd. Misschien was het helemaal niet negatief bedoeld maar gewoon een vraag? Ieder zijn eigen visserij maar ik vind het zelf ook fijner om op een water te vissen waar ik misschien wel bijna geen karper vang, maar waar wel mooie grote vissen zitten Juist, ik bedoel het helemaal niet negatief. Je hebt op sommige wateren minder dressuur en een grotere bezetting aan karper. Er zijn wateren waar je 15 vissen in een nacht vangt, en wateren waar je met geluk niet meer dan 3 karpers vangt, meestal zijn dit wel de grotere vissen! Dat vang ik er liever 3 dan 15, en nee ik ga het niet proberen, want ik heb er geen behoefte aan om de hele nacht wakker te zijn voor kleinere vis, maar als hij dat geweldig vind moet hij lekker zijn ding doen, ik heb er respect voor, Dus Hugo: val me niet aan en zie niet alles zo negatief Peace |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
Ik vis op makkelijk water ( binnenmaas ) maar vang toch liever de grotere vissen van het water . Ik vang meer kleine vissen van tussen de 20a25 pond . maar had vorige week een buffel van bijna 40 pond . Geloof me dat geeft een beter gevoel dan die vissen die elke keer even zwaar zijn Maar iedereen zijn eigen visserij en daar heb ik ook respect voor Meeste mensen hebben niet zoveel keus kwa stekken. |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jasperbuth schreef:PascalP schreef:hugo lammers schreef:Jasperbuth schreef: Achja, ik kan het ook halen hoor, maar ik ga liever op wat groter water dat je de kans hebt op een grote/mooiere vis! Gewichten boeien idd niet altijd, ik heb de 30 ook nog niet bereikt, maar ik vang liever een paar vissen van 20+ dan dat ik heel de nacht wakker ben voor 15 vissen van amper 10 pond Ieder zijn ding maar je moet niet iemand zo negatief benaderen alleen maar om het feit dat hij niet hetzelfde doet als dat jij doet .. Plus : als jij zegt : ik kan het ook halen hoor, laat maar eens zien. Ben benieuwd. Misschien was het helemaal niet negatief bedoeld maar gewoon een vraag? Ieder zijn eigen visserij maar ik vind het zelf ook fijner om op een water te vissen waar ik misschien wel bijna geen karper vang, maar waar wel mooie grote vissen zitten Juist, ik bedoel het helemaal niet negatief. Je hebt op sommige wateren minder dressuur en een grotere bezetting aan karper. Er zijn wateren waar je 15 vissen in een nacht vangt, en wateren waar je met geluk niet meer dan 3 karpers vangt, meestal zijn dit wel de grotere vissen! Dat vang ik er liever 3 dan 15, en nee ik ga het niet proberen, want ik heb er geen behoefte aan om de hele nacht wakker te zijn voor kleinere vis, maar als hij dat geweldig vind moet hij lekker zijn ding doen, ik heb er respect voor, Dus Hugo: val me niet aan en zie niet alles zo negatief Peace Sorry offtopic, maar als ik je voorgaande reactie's lees Jasper, is dat niet positief bedoeld. Ik geef Hugo gelijk. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 augustus 2013 19:13:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.