40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Woehoeeeee!!! Eindelijk na een blank of 10 toch één kunnen strikken, deze schub van 8,8kg kon de verleiding ni weerstaan! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Nico Binard schreef:Woehoeeeee!!! Eindelijk na een blank of 10 toch één kunnen strikken, deze schub van 8,8kg kon de verleiding ni weerstaan! grtz Gefeliciteerd, de aanhouder wint! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Nico Binard schreef:Woehoeeeee!!! Eindelijk na een blank of 10 toch één kunnen strikken, deze schub van 8,8kg kon de verleiding ni weerstaan! grtz Kijk, da's nog eens een "goeie bak"!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Thx, deed echt plezier om nog eens een dril te ervaren!! grtz |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Net terug van 5 dagen bikkelen op verschillende zeer moeilijke Franse rivieren. Het was voor ons een verkenningstocht voor wat we de volgende keer kunnen verwachten, echter nog wel 2 mooie vissen weten te vangen. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie schub Nico, aan het "model" te zien is't een kanaal of riviervis!
Gr, Stijn |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Knap Remon,
Een vis van de rivier geeft toch altijd dat tikkeltje meer voldoening, niet? Moeilijkere omstandigheden, sterkere vissen!
Heb jij toevallig al ervaring met de franse Maas? Ik ga regelmatig naar de belgische Maas tegen de Franse grens, en dat stuk Maas aan de andere kant interesseert mij al een tijdje :-)
Gr, Stijn |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Jasperbuth schreef:Juist, ik bedoel het helemaal niet negatief. Je hebt op sommige wateren minder dressuur en een grotere bezetting aan karper. Er zijn wateren waar je 15 vissen in een nacht vangt, en wateren waar je met geluk niet meer dan 3 karpers vangt, meestal zijn dit wel de grotere vissen! Dat vang ik er liever 3 dan 15, en nee ik ga het niet proberen, want ik heb er geen behoefte aan om de hele nacht wakker te zijn voor kleinere vis, maar als hij dat geweldig vind moet hij lekker zijn ding doen, ik heb er respect voor, Dus Hugo: val me niet aan en zie niet alles zo negatief Peace Wijs maar eens aan waar ik je aanval en alles negatief zie ? Aanvallen en negativiteit zie ik nergens, slechts het stellen van een uitdaging.. Prima als jullie grotere vissen willen vangen, dat wil denk ik iedereen wel , het ging hier aanvankelijk om het in de waarde laten van iemand.. Zo laatste offtopic reactie .. terug naar waar het over gaat : Foto's karper vangsten
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Na een aantal sessies met maar een enkele vis op groot water even terug naar af. Makkelijk water???? Ja hoor. Een schubje van nog geen 10 pond in twee nachten. En toch was het leuk vissen.
|
|
|
|
|
StijnD schreef:Mooie schub Nico, aan het "model" te zien is't een kanaal of riviervis!
Gr, Stijn Nee toch ni Stijn, is een schub van een privé water. grtz |
|
|
|
|
remon v wanrooij schreef:Net terug van 5 dagen bikkelen op verschillende zeer moeilijke Franse rivieren. Het was voor ons een verkenningstocht voor wat we de volgende keer kunnen verwachten, echter nog wel 2 mooie vissen weten te vangen. Mooie vissen Remon, proficiat!! grtz |
|
|
|
|
Gisteren deze schub van 10,8kg mogen verwelkomen op het matje!! grtz |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen mannen, top |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
Server Error in '/' Application.
There is not enough space on the disk.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.IO.IOException: There is not enough space on the disk.
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:
[IOException: There is not enough space on the disk. ] System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath) +12901668 System.IO.FileStream.WriteCore(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 count) +12491829 System.Web.HttpRawUploadedContent.AddBytes(Byte[] data, Int32 offset, Int32 length) +11454557 System.Web.HttpRequest.GetEntireRawContent() +624 System.Web.HttpRequest.GetMultipartContent() +232 System.Web.HttpRequest.FillInFormCollection() +389 System.Web.HttpRequest.get_Form() +157 System.Web.HttpRequest.get_HasForm() +11576532 System.Web.UI.Page.GetCollectionBasedOnMethod(Boolean dontReturnNull) +141 System.Web.UI.Page.DeterminePostBackMode() +100 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +259
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.1008
ben ik de enige ofzo die dit krijgt |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Zal ook maar weer eens een foto'tje plaatsen! een van de vissen van deze week.
|
|
|
|
|
Thx mannen!! Woooow wat een beauty Jelle, proficiat!!!! grtz |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
StijnD schreef:Knap Remon,
Een vis van de rivier geeft toch altijd dat tikkeltje meer voldoening, niet? Moeilijkere omstandigheden, sterkere vissen!
Heb jij toevallig al ervaring met de franse Maas? Ik ga regelmatig naar de belgische Maas tegen de Franse grens, en dat stuk Maas aan de andere kant interesseert mij al een tijdje :-)
Gr, Stijn Zeker. De stroming was niet normaal en de vrachtschepen waren meer als 100M lang! Als ze langs kwamen zakte het water bijna een meter. Des ondanks toch goed gevangen. Met de Franse maas heb ik weinig ervaring, maar wel met de Nederlandse. De tips die ik je gaf in je topic moet je gewoon toe passen en als je gaat ga dan een dag eerder en besteed die tijd om de juiste plaats te zoeken. Beter 2 dagen opzoek gaan en 1 dag vissen en vangen dan 3 dagen vissen en niks vangen ! |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
hugo lammers schreef:Jasperbuth schreef: een grote/mooiere vis! Groter is niet perse mooier .. Ik ga ook niet eens meer reageren .. onzinnige reacties ook .. Hugo en jasper, Ten eerste ja het zyn veel knolletjes, maar sterk dat dese zyn! Het zyn allemaal puntgave scubjes. Ik vind het voor dit jaar leuk om te vangen. Dit jaar wil ik er zoveel mogelijk hale haha. Vanaf volgend jaar ga ik me richten op groot water, en ook hopelijk me eerste 30_er vangem. Ohja bijna alle wateren bij mij in de buurt bestaan pas zon 5 jaar, dus daar zit de max nog niet op 20 pond En ja haha ik heb vakantie en vis ik bijna elke dag dan... vannacht weer een nachtje gepakt, en 8 gevange. Terwjjl broertje en vriend, bij elkaar 4 hadden. Teller staat nu op 111 Gr wietse |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.