45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:Kan het gewoon ontopic blijven? ja meester. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gisteren had ik met 2 vissen op de foto gekund. Alleen had ik de pech dat bij de eerste de rig los schoot door een onbekende reden. Waarschijnlijk heeft de rig niet diep genoeg gehaakt en kon de vis er van af komen door middel van het kopschudden. Bij de tweede vis een graskarper van een meter en een pondje of 25-30 kon ik de vis scheppen alleen bij de laatste run raakte de knoop boven de rig los... Daar ging mijn 1e graskarper. Hopelijk komt de vis snel van het rigje af en geeft het niet te veel stress.
Het was weer een leerzaam dagje in ieder geval |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
sfeerfoto's thuiswater spiegeltje uit een betaalwater
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
remon v wanrooij schreef: Meester remon: zoals jij me aanmaande bij de topic te blijven? dit filmpje hoort ook onder een andere topic? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
tim_tigers schreef:eindelijk de koning van het water... eindelijk heb ik hem! check those scales b gefeliciteerd |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
whitey schreef:remon v wanrooij schreef: Meester remon: zoals jij me aanmaande bij de topic te blijven? dit filmpje hoort ook onder een andere topic? Umm nee, deze vissen zijn alle gevangen in augustus in 2 sessies alleen ik laat ze op een andere manier zien. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:hahahaha top antwoord
ja, wordt "ziek" van het lachen.... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-9-2013(UTC) Berichten: 12
|
BjornDijkema schreef:Na een avondje korsten. mooie vissen!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.