40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Oei oei oei, wat een mooi vis Jelle. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Sorry dat ik zo laat reageer, maar Carpfeeling op laptop doet t nie meer, en op mobiel kijk er maar weinig op. ..
Zonde..
Mooie vissen allemaal btw! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
Van vanmiddag is VIA camera zit al 3 weeken achter elkaar op de binnenmaas dus kom bijna niet thuis vandaar |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:StijnD schreef:Knap Remon,
Een vis van de rivier geeft toch altijd dat tikkeltje meer voldoening, niet? Moeilijkere omstandigheden, sterkere vissen!
Heb jij toevallig al ervaring met de franse Maas? Ik ga regelmatig naar de belgische Maas tegen de Franse grens, en dat stuk Maas aan de andere kant interesseert mij al een tijdje :-)
Gr, Stijn Zeker. De stroming was niet normaal en de vrachtschepen waren meer als 100M lang! Als ze langs kwamen zakte het water bijna een meter. Des ondanks toch goed gevangen. Met de Franse maas heb ik weinig ervaring, maar wel met de Nederlandse. De tips die ik je gaf in je topic moet je gewoon toe passen en als je gaat ga dan een dag eerder en besteed die tijd om de juiste plaats te zoeken. Beter 2 dagen opzoek gaan en 1 dag vissen en vangen dan 3 dagen vissen en niks vangen ! Heb ik gedaan Remon! Ben net terug thuis van een nacht met 22mm bollen... en 't was bingo! Geen monsters, maar wel 3 vissen (grootste 8,5kg). Bedankt voor de tips! Gr, Stijn StijnD heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
ik ga ook beginnen op het kanaal ga me trug een fiets in orde maken en dan wat rondfietsen achter spotjes en hoekjes waar de karper misschien huist... |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Proficiat met de vangst Stijn! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
En weer een mooie spiegel er bij : )
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
mooie vis jelle b |
|
|
|
|
|
2 visjes de zwaarste en lichtste van die nacht. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 augustus 2013 19:22:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
vorig jaar 83
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mooie vissen carpteam Welke boedha? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Mooie vissen carpteam Welke boedha? M1 liver ron Ben er zeker tevreden over Ga Vanacht me laatste nachie dan is de bouwvak weer over dus hoop op een paar mooie 30ergs Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 augustus 2013 20:29:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
vorig jaar 83
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Had niets anders verwacht daar Loopt als een trein in die regio Raar maar hier loopt die niet
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ron van Houtum schreef:Had niets anders verwacht daar Loopt als een trein in die regio Raar maar hier loopt die niet
Niet aan te slepen |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Vannacht na veel blanken dan ook eindelijk mijn eerste twee van het jaar mogen vangen! Niet de grootste maar wat kan een mens blij zijn!! ronalddehoog heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Jelle klein falckenborg schreef:En weer een mooie spiegel er bij : ) Laat je wel wat vissen voor ons over ?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 60
|
Geen karper maar toch ..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Familie van elkaar Jelle? Weer een mooie hoor. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.