30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
is dat geen kaptor kurv haak? Daar hoeft helemaal geen krimkous op toch |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
hoeft niet maar haakt nog wel wat agresiever dan zonder krimpkous. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-7-2011(UTC) Berichten: 61
|
|
|
|
|
|
heeft iemand tip? mijn shot on de hook blijft nooit goed op zijn plek te ziteen glijdt te makelijk hoe kan ik dat oplossen? popp96 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wil je de shot schuivend hebben? Zo niet dan kun je hem heel strak tegen de haak schuiven door aan de uiteinden van het touwtje te trekken, deze kort af te knippen en hier met een aansteker een bolletje aan te branden. Dan kan het loodje ook niet meer terug schuiven.
Wanneer je hem schuivend wilt hebben geef je het lusje iets speling en zet je hem voor de worp vast met pva tape.
|
|
|
|
|
oke jha dat eerste deed ik al maar schoof nog steeds maar ik zal es met pva tape proberen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
hier ff mijn rigje. Onderlijn is gemaakt van fox coretex carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
als ik jou was zou ik is naar de Fox rig en rngs stops kijken, is een stuk subtieler dan hoe het nu is |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
dit zijn nu nash oval rig rings, bevalt me erg goed, nog geen vis mee verspeeld met deze rig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nee is niet nodig, deze rig draait erg goed in. telkens volle run. tot nu toe ook nog geen losschieter gehad (afkloppen) . en altijd mooi in de onderlip
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik vind ringetje groot, en de stukjes krimpkous kunnen met die kleine rubbers van fox een stuk subtieler.
of gebruik bungee elastiek om je hair te fixeren, |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
jha tot nu toe vang je mis wel goed maar je wil niet weten hoeveel karpers je haak uit de bek krijgen zonder dat jij een piep krijgt. je kunt stukje krimpkous altijd proberen jha alst tog nie zo goed gaat kun je het altijd achterwege laten. durf te expiriminteren |
|
|
|
|
ja op een paar zit ook wel een krimpkous maar die rigs gebruik ik eigenlijk niet zo vaak
|
|
|
|
|
popp96 schreef:jha tot nu toe vang je mis wel goed maar je wil niet weten hoeveel karpers je haak uit de bek krijgen zonder dat jij een piep krijgt. je kunt stukje krimpkous altijd proberen jha alst tog nie zo goed gaat kun je het altijd achterwege laten. durf te expiriminteren hier sluit ik me bij aan Krimkous maakt je rig bijna nooit slechter |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PascalP schreef:popp96 schreef:jha tot nu toe vang je mis wel goed maar je wil niet weten hoeveel karpers je haak uit de bek krijgen zonder dat jij een piep krijgt. je kunt stukje krimpkous altijd proberen jha alst tog nie zo goed gaat kun je het altijd achterwege laten. durf te expiriminteren hier sluit ik me bij aan Krimkous maakt je rig bijna nooit slechter licht er aan heo je het er p zet als je verkeerd doet kun je haakpunt ook afsluiten dan vang je nooit iets. ik had gehoord eind van krimpkous recht boven de haakpunt of er net iets achter. maar NOOIT verder |
|
|
|
|
popp96 schreef:PascalP schreef:popp96 schreef:jha tot nu toe vang je mis wel goed maar je wil niet weten hoeveel karpers je haak uit de bek krijgen zonder dat jij een piep krijgt. je kunt stukje krimpkous altijd proberen jha alst tog nie zo goed gaat kun je het altijd achterwege laten. durf te expiriminteren hier sluit ik me bij aan Krimkous maakt je rig bijna nooit slechter licht er aan heo je het er p zet als je verkeerd doet kun je haakpunt ook afsluiten dan vang je nooit iets. ik had gehoord eind van krimpkous recht boven de haakpunt of er net iets achter. maar NOOIT verder Jep ik vind het het beste als hij een halve mm achter het verlengde van de haakpunt zit |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Mijn nieuwe rig, werkte laatst goed op het kanaal.. Zeg maar wat je ervan vind. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
remon v wanrooij schreef:Mijn nieuwe rig, werkte laatst goed op het kanaal.. Zeg maar wat je ervan vind. zo maak ik em ook aleen krimpkous heb ik wat verder naar voren inplaats naar boven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.