Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-10-2013(UTC) Berichten: 14
|
Idd makker |
PB schub: 18.7 kg PB spiegel: 21.6 kg |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ook een leuk riggie wat werkt 25lb fluor carbon met 3 cm korda super natural stukkie tungsten tube |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Slim bedacht |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum Ook een leuk riggie wat werkt 25lb fluor carbon met 3 cm korda super natural stukkie tungsten tube Das indd wel een mooi rigje! Goed gezien Ron! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eerst geschreven door: thimon Das indd wel een mooi rigje! Goed gezien Ron! b ja goed afgekeken |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum Eerst geschreven door: thimon Das indd wel een mooi rigje! Goed gezien Ron! b ja goed afgekeken haha de eerlijkheid is zeer te waarderen! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: Ron van Houtum Eerst geschreven door: thimon Das indd wel een mooi rigje! Goed gezien Ron! b ja goed afgekeken haha de eerlijkheid is zeer te waarderen! b ben niet zo van extra knopen in een rig maar wilde het gewoon eens proberen dus knoopte hem vrijdagavond en kreeg er een aanbeet op en was perfect gehaakt. Dus dacht dat deel ik even |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mijn eerste kd-rigje. Sorry voor de slechte foto, had even niet meer als een theeglas en mijn telefoontje :$ 2x 10mm popup hair +- 3.5-4cm vanaf knoop Korda Curv Shank mt 6 putty +-15 cm onderlijn Tips zijn altijd welkom PS: Heb de putty al iets beter op de onderlijn gekneed. Hangt er nu niet meer zo half naast. Nick. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Deze rig gebruik ik met een 15mm bollie en een nep maiskorrel. Werkt perfect en het heeft altijd een goede inhaking Bewerkt door de gebruiker dinsdag 18 maart 2014 16:56:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Calvincarp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Bij deze een picje van mijn onderlijntjes die ik gister geknoopt heb. Hoop dat jullie het goed kunnen zien. Heb iig me best gedaan om de aquarium na beneden te halen om het te kunnen showen haha. Als jullie verbeterpunten hebben, altijd welkom natuurlijk! b |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kick... Voor het eerst in me leven echt een pop-up rigje geknoopt... Ga hier denk veel gebruik van maken. Rig Solutions Long Shank haak Korda (naam even kwijt) Coated en dan 12cm gestript. Korda mini rig ring Fox Quick popup lead ofzo (wat een systeem, drama, of het ligt aan mij) Op de foto niet zichtbaar maar halverwege toch ook nog een korda sinker met putty staat super uit gebalanceerd in het water. Het puntje met die Shot on the hook staat net boven de bodem... heerlijk gevoel over deze rig! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.