20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Hey Popp96, ik weet niet wat anderen er van vinden maar ik denk dat je shrinktube wel mee valt wat grote betreft, vind dat je haakpunt nog best wat ruimte heeft.. denk dat het een agressief prikkertje is...
Zou alleen met die freevafall ff oppassen..we hebben hem een nacht in een aquarium gehangen en sochtends zat de hele lijn vol kleine belletjes en dreef deze aan de oppervlakte!!..vervolgens deze natte freefall tussen de vingers door gewreven en vervolgens bleef ie na een nacht op de bodem met bijna geen belletjes eraan..
Vond het wel een apart verschijnsel, weet niet wat anderen hun ervaring is maar gaf me wel te denken... |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
dat is omdat als ie droog is zit er lucht in en in het water wil dat lucht er uit en freefall wil naar beneden. ik denk dat je gewoon ff int water en er uit met vingers over en dn gaat wel goed denk ik. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 41
|
De zelf hakende Rig een heel speciale en efffective Rig
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Rigjes van mij Gardner incisor mt 10 |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat zijn hele mooie rigjes ron! Nette haak ook! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ron van Houtum schreef:Rigjes van mij Gardner incisor mt 10 Mooie rigs Ron, hoe lang zijn de onderlijnen hiervan? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 juli 2012 14:29:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
sandervis schreef:De zelf hakende Rig een heel speciale en efffective Rig dit is eigenlijk precies hetzelfde als wat wij bij de vissen doen alleen ziet het bij een mens er om de een of andere reden veel pijnlijker uit
|
|
|
|
|
Tijgernootje schreef:Ron van Houtum schreef:Rigjes van mij Gardner incisor mt 10 Mooie rigs Ron, hoe lang zijn de onderlijnen hiervan? Deze zijn tussen de 12 a 15cm Normaal zitten ze tussen de 8 a 10 cm Met de pop up is wat langer omdat ik daar geen loodje gebruik Deze zinkt langzaam en ligt heel licht op de bodem Zodra de karper met zijn vin klapt zweeft de haak over de bodem in een straal van 15cm Zo lijkt het natuurlijker dan met een rig van 8 cm Is een heel verhaal maar deel graag mijn gedachte gang |
|
|
|
|
Zeker jowan bevallen mijn vader ook had ik ook 4 zakjes gegeven
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Tijgernootje schreef:Ron van Houtum schreef:Rigjes van mij Gardner incisor mt 10 Mooie rigs Ron, hoe lang zijn de onderlijnen hiervan? Deze zijn tussen de 12 a 15cm Normaal zitten ze tussen de 8 a 10 cm Met de pop up is wat langer omdat ik daar geen loodje gebruik Deze zinkt langzaam en ligt heel licht op de bodem Zodra de karper met zijn vin klapt zweeft de haak over de bodem in een straal van 15cm Zo lijkt het natuurlijker dan met een rig van 8 cm Is een heel verhaal maar deel graag mijn gedachte gang Misschien heb jij er een andere gedachte bij Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 juli 2012 15:39:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Hier nog een banenrig die ik eens een keer wou gaan uitproberen PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-8-2012(UTC) Berichten: 3
|
Tijgernootje schreef:Hier mijn rig, maar volgens mij is mijn onderlijn veels te lang! Iemand tips ? Geodriehoek dient als indicatie hoe lang de rig ong is. In mijn ogen is je Rig veelste lang mijn rigs met warm weer zijn tussen de 15 en 20cm, en snap eerlijk gezegt niet waarom je er zo'n klein stukje krimpkous op heb zitten??, misschien ter versteveging van de knoop of?? een andere reden?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Dit was mijn eerste rig voor het statisch vissen en inmiddels allang aangepast Er zit trouwens geen krimpkous erop, waarschijnlijk is het wat troebel uit het water
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ik heb voorheen altijd mijn rigs gekocht maar het werd tijd dat ik de rigs ging aanpassen aan het water om te kijken of de vangsten ook beter worden. Dit is de rig die ik heb geknoopt en afgelopen nacht heb getest met de volgende conclusie: Hij prikt lekker snel maar om hem te perfectioneren moet ik de rigring nog 2 á 3mm lager plaatsen. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
remon v wanrooij schreef:Ik heb voorheen altijd mijn rigs gekocht maar het werd tijd dat ik de rigs ging aanpassen aan het water om te kijken of de vangsten ook beter worden. Dit is de rig die ik heb geknoopt en afgelopen nacht heb getest met de volgende conclusie: Hij prikt lekker snel maar om hem te perfectioneren moet ik de rigring nog 2 á 3mm lager plaatsen. zo maak ik em ook bevalt mij goed. b |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
|
vergeet het dopje er niet af te halen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Ron van Houtum schreef:vergeet het dopje er niet af te halen bedankt, daarom heb ik met die haken niks weten te haken..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:vergeet het dopje er niet af te halen Anders is het een "shit on the hook" ;-)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Een heel visveilig systeem.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.