40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
team nootdorp schreef:hier een beetje laate update van mijn 4 dagen weekend, 10 karpers in het net en een pr zeelt, hier de mooiste Mooie vissen!! |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Jeroen Luppe en ik zijn ook weer terug van een zeer geslaagde sessie in France, vanavond zullen we wel wat leuke fotos plaatsen..
|
|
|
|
|
kijk die Luppe kan ook nog mooie fotos maken... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
en deze, ook mooi weer een pracht plaat van Luppe Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Toffe spiegels! b |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
|
heb er noh wel 1, we hadden een wereld sessie Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Frank Penning schreef:heb er noh wel 1, we hadden een wereld sessie Dan ben ik toch wel benieuwd hoeveel de zwaarste woog |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mooie vissen hoor Frank!
Zelf net nog 3 uurtjes geweest, zonder resultaat... Toen ik mijn hengels binnenhaalde was bij een van de 2 de boilie voor 2/3de weg! Zou dit het werk geweest kunnen zijn van kreeften ofzo? |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ronalddehoog schreef:Mooie vissen hoor Frank!
Zelf net nog 3 uurtjes geweest, zonder resultaat... Toen ik mijn hengels binnenhaalde was bij een van de 2 de boilie voor 2/3de weg! Zou dit het werk geweest kunnen zijn van kreeften ofzo? Zeer waarschijnlijk Ja. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooi hoor, Frank & Jeroen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
dromen kunnen gewoon uit komen, een 27 ponder aan de pen met 1 woord SUPER!!!! team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
@Nootdorp, Wat een prachtige vis zeg! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
oei, wat een prachtige vissen allemaal !!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
|
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
[img]weekend centerparks vossemeren 2012 240[/img] Moderator: Je zult de link moeten aanpassen om de foto te tonen. Dit is namelijk geen (correcte) linkBewerkt door de gebruiker dinsdag 22 mei 2012 17:20:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
mooie vissen mannen b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
hopelijk krijg ik vanavond de grootste vis van het water krijg
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.