15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
heerlijk ochtendje gehad met 3 vissen joris heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
@Joris, Wat een plaatje, die laatste! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@joris: hoeveel woog die onderste prachtschub! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
whitey schreef:@joris: hoeveel woog die onderste prachtschub! woog 36.2 pond erg blij mee
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
na 20 jaar gestopt te zijn als witvisvisser, tijdens mijn 2de karpersessie ooit, ik had nog nooit met bolies gevist, een voor mij mooi spiegeltje van ongeveer 15 pond (ik bedoel 7,4KG) en mat 65 cm (kop>staart), foto bedriegt misschien wat, ben ook niet gewoon dat mijn vrouwke mijn foto neemt. Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 mei 2012 14:17:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Lekker gehakt Patrick! Op Loosdrecht? Net als fietsen Whitey. Je verleert het nooit. Mooi man. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 mei 2012 19:11:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
DavidT schreef:Lekker gehakt Patrick! Op Loosdrecht? Loosdrecht? |
|
|
|
|
Patrick W. Heet je ook dan Patrick Whitey? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
DavidT schreef:Patrick W. Heet je ook dan Patrick Whitey? Neen, whitey is mijn nickname. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Graskarpers tikken is ook best leuk op een spinhengeltje!! |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Dan heb je der zeker sport an! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
whitey schreef:DavidT schreef:Patrick W. Heet je ook dan Patrick Whitey? Neen, whitey is mijn nickname. Jullie praten lekker langs elkaar heen. d dat krijg je als je een komma vergeet. "Ik bedoel Patrick Wolters." "Heet je ook dan Patrick, Whitey?" Want je echte naam is wel Patrick. Toch Withey? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 mei 2012 21:11:09(UTC)
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
DavidT schreef:Lekker gehakt Patrick! Op Loosdrecht?
Net als fietsen Whitey. Je verleert het nooit. Mooi man. Nee geen Loosdrecht David dichter bij huis. Heb Loosdrecht ivm andere klus laten schieten , vond twee uur heen en weer rijden voor het voeren iets te veel van het goede. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Nou Whitey, verlos ons van de spanning. |
|
|
|
|
Hmmm.... Mijn echte naam is Patrick, whitey is mijn nickname........, iemand de weg kwijt? ik bijna Bewerkt door de gebruiker zondag 20 mei 2012 10:10:03(UTC)
|
|
|
|
whitey schreef:Hmmm.... Mijn echte naam is Patrick, whitey is mijn nickname.... Tadaaaaaaaa |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
joris schreef:heerlijk ochtendje gehad met 3 vissen Wat een prachtige vissen b |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-2-2012(UTC) Berichten: 36
|
avondje vissen en sinds 10jaar weer zeelt gevangen. gelijk 2stuks. persoonlijk vind ik het 1 van nederlandse mooiste vissoorten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.