25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooi spiegeltje op het korstje! Gr. Jordy |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Jordy, Mooi vol spiegeltje
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
helaas had ik een blank.... Waren een paar gasten die mijn stekkie bevist hebben en hiervan op de hoogte waren. Ongeloofelijk dat er van die a-sociale medevissers zijn die respectloos je voerplek afromen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
peterwiggerman schreef:helaas had ik een blank.... Waren een paar gasten die mijn stekkie bevist hebben en hiervan op de hoogte waren. Ongeloofelijk dat er van die a-sociale medevissers zijn die respectloos je voerplek afromen Inderdaad, jammer er zo vissers bestaan. Kijken waar andermans voert en dan daar gaan vissen. |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Vanavond weer ff wezen vissen met de method feeder. Medium feeder met dunste top 0.30 hoofdlijn ,inline feeder en 0.16 onderlijn (15 cm) en haakje 14 voor witvis. Na een half uurtje deze graskarper aan de hengel, half uurtje mee bezig geweest. Moest mijn zoon ff bellen datie mijn karpernet en weger ff kwam brengen. Grassie woog 29 pond en was 99.5 cm lang. Meteen mijn pb. Bewerkt door de gebruiker zondag 20 mei 2012 21:48:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Paul Jansen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Paul Jansen schreef:Vanavond weer ff wezen vissen met de method feeder. Medium feeder met dunste top 0.30 hoofdlijn ,inline feeder en 0.16 onderlijn (15 cm) en haakje 14 voor witvis. Na een half uurtje deze graskarper aan de hengel, half uurtje mee bezig geweest. Moest mijn zoon ff bellen datie mijn karpernet en weger ff kwam brengen. Grassie woog 29 pond en was 99.5 cm lang. Meteen mijn pb. proficiat Altijd leuk zo ! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
na 2 nachten niks,kwam zondagmorgen tegen half 9 toch nog die verlossende fluiter. Bewerkt door de gebruiker maandag 21 mei 2012 02:01:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ging waarschijnlijk te snel om de melodie van "de fluiter" te herkennen |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
peterwiggerman schreef:helaas had ik een blank.... Waren een paar gasten die mijn stekkie bevist hebben en hiervan op de hoogte waren. Ongeloofelijk dat er van die a-sociale medevissers zijn die respectloos je voerplek afromen Had ze een duwtje gegeven zodat ze zelf uw voeding konden proeven, zijn losers, maar helaas kun je er niks tegen beginnen, profiteurs |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hier een beetje laate update van mijn 4 dagen weekend, 10 karpers in het net en een pr zeelt, hier de mooiste Bewerkt door de gebruiker maandag 21 mei 2012 09:31:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Paul Jansen schreef:Vanavond weer ff wezen vissen met de method feeder. Medium feeder met dunste top 0.30 hoofdlijn ,inline feeder en 0.16 onderlijn (15 cm) en haakje 14 voor witvis. Na een half uurtje deze graskarper aan de hengel, half uurtje mee bezig geweest. Moest mijn zoon ff bellen datie mijn karpernet en weger ff kwam brengen. Grassie woog 29 pond en was 99.5 cm lang. Meteen mijn pb. je onderlijn van 14/00 mag met een method feeder wel iets dikker zijn, voor de rest super grasmaaier |
|
|
|
|
|
@team nootdorp: vruchtbaar weekend met prachtige vissen zeg! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
peterwiggerman schreef:helaas had ik een blank.... Waren een paar gasten die mijn stekkie bevist hebben en hiervan op de hoogte waren. Ongeloofelijk dat er van die a-sociale medevissers zijn die respectloos je voerplek afromen Het is niet anders helaas, Peter. De enigste troost is om te denken/weten dat zij jou nodig hebben om iets te kunnen vangen, en jij hun niet. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef: Het is niet anders helaas, Peter. De enigste troost is om te denken/weten dat zij jou nodig hebben om iets te kunnen vangen, en jij hun niet.
die is goed |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
@team nootdorp, Prachtige vissen weer! vooral die eerste twee |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
afgelopen zaterdag 19-5-2012 nog mooie spiegelkarper gevangen 24,5 pond donsk1987 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Poehh... mooie spiegel hoor donsk1987 b
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
Erwin schreef:Poehh... mooie spiegel hoor donsk1987 b zekers te weten! |
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Mooie vissen Team Nootdorp en wat een kneiter van een zeelt b |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.