55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik zag nog niet dat dit topic er was. dus kom maar op mannen met die bakken!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
b? Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 mei 2012 16:11:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven chiele heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik zal vanavond even instant zitten, een paar visjes vanmiddag nog boven mijn stekken gespot dus moet goed komen,
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
@chiele
was da voor limonade??? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
limonade??? het is in ieder geval beter dan heineken |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
gistermorgen gevangen: Eindelijk van de 0 af. vanmorgen 4.00 aan de waterkant,na een uur sloeg het weer ineens om,regen wind en een berg onweer. En net toen het loos ging een volle run. uurtje gevist en de teller staat op 1,gruwelijk liggen kloten met de zelfontspanner in de regen,maar het is toch gelukt. 5 min later weer een volle fluiter aan de andere hengel,met aanslaan voelde ik niets,helaas. Toen heel lang niets,tot rond 13.00 wat piepjes,aanslaan en hangen,ik voelde al meteen dat het een pleklel was,in het water onthaakt want die komt het netje niet in. Later nog wat piepjes gehad op de mais,toch maar aanslaan,en het was toch raak,een baars van 15cm op 2 korrels mais,netjes gehaakt |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie:: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
chiele schreef:limonade??? het is in ieder geval beter dan heineken Das niet moeilijk, ezelzeik is beter te drinken. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Das niet moeilijk, ezelzeik is beter te drinken. frappant hoe weinig nederlanders ik al heb ontmoet die heineken wél lekker vinden (=0) |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hey uhhhhhhhhhhhh kom niet aan freddy he!!!!!!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Vanmiddag twee vissen, terwijl ik eigenlijk alleen ging voeren...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie:: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:hey uhhhhhhhhhhhh kom niet aan freddy he!!!!!!!!! Zal ik zeker niet doen , niet te drinken man. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk, lekker Frank!! Misschien dat ik er van het weekend weer even aan toe kom...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Net wezen vissen met de pen. Keiharde zeikregen natuurlijk, maar even in de auto gaan zitten. Opeens zie ik ineens een paar blaadjes naar boven komen en denk he, hoe kan dat dan. Zie ik mijn lijn erdoorheen lopen! Zegt mijn maat; Hé, je hengel pleurt bijna in de sloot. Mijn eerste vis op de pen is een feit ronalddehoog heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Net weer twee visjes in een tijdsbestek van twee uur. Allebei rond de 5 kg, maar toch welkom
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Gistermiddag een losser en vanochtend vroeg een klein schubje. Die heb ik in het water onthaakt. Het was maar goed dat ik niet in een kuil stond vannacht, wat een regen kwam er naar beneden.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Net nog even 2 uurtjes wezen pennen, zonder resultaat. Wel mooi wezen kijken bij een geweldig spektakel dat paaien heet. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Zijn de vissen bij jou nu al aan het paaien? Het water kan toch nog geen 16/18 graden zijn met dat vreselijke weer wat we tot nu toe hebben gehad
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Gisteren de thermometer er even in gehangen op een meetr water was het al 15.
|
|
|
|
|
En vanmorgen weer een visje (wederom een kleine schub).
Heb al meerdere geluiden gehoord van paaiende vis. Zelf nog niet gezien.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.