CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Potdomme Frank!! Je gaat als een malle!!! Ik ga het vannacht maar weer eens proberen al komt mijn stek maar heel langzaam op gang.... Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 mei 2012 11:02:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Heb al meerdere geluiden gehoord van paaiende vis. Zelf nog niet gezien. wel al vissen met paaikolder in de kop beetje aan de opperlvkat emet elkaar dollen maar nog niet volle bak aan de gang. Zal niet lang meer duren. My two cents: Watertemperatuur stijgt sneller dan je denkt. Die paar dagen frisser wegen niet tegen die volle bak zon die er al op heeft gestaan. Voor wat betreft regen: al valt er regen die beduidend kouder is dan het water waar het invalt, over het wateropppervlakte verspreidt valt de hoeveelheid regen in liters in het niet in vergelijking met de hoeveelheid water waar het invalt. Het koelende effect van regenwater is te verwaarlozen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hier is in ieder geval de brasem al goed los!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
gister ook 2 mogen verwelkomen in mijn netje. gulp 12 mm red crustean pop up deed de truc deze keer rond een bedje pellets en wat gekuimelde crustean bollen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 mei 2012 12:23:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Ok ik had echt niet verwacht dat de temperaturen al zo hoog zouden liggen. Nu ik er zo een beetje over na denk zal naast de diepte het ook te maken kunnen hebben met de kleur van de bodem? Donker bijv. klei zal sneller opwarmen dan een licht kleurige zandbodem
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Net in ieder geval brasem zien paaien in een sloot langs het kanaaltje. Ik hoop dat de karpers nog even wachten tot volgende week, dan kan ik het nog een paar keer proberen vanaf maandag
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
hier in de rivier vang ik brasems die al helemaal onder de paai pukkels zitten allen onze vrienden laten zich niet zien :(
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Hier zijn de brasems en karpers al volop bezig hoor! Om de 10 meter zie je ze zowat Kijk mijn ogen uit. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kan er weer een koi en schubje bijschrijven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik heb vanmiddag 8 kleine karpertjes van allemaal rond de 12 pond gevangen en na de tijd leek het wel of er een orgie op mij ontaakmat had plaats gevonden. Kijharde koppen en kleine paaipukkeltes zaten een deel helemaal onder. Ik denk dat et sombere weer van vandaag ze uit de paai heeft gehouden.
Mvg; Jordy |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
vandaag met schoonvader wezen karperen een paar uurtjes,hij heeft in 60 jaar nog nooit een karper gevangen,dus het doel van vandaag was,help schoonvader een karper vangen. na ongeveer 3 uurtjes liep hij voorzichtig aan,en zijn 1ste karper ooit is een feit. niet de grootste maar wel een hele mooie. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 mei 2012 17:53:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Leuk dat het dan direct lukt! b En denk je dat hij al direct met het karpervirus is besmet?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
sebastian25 schreef:Leuk dat het dan direct lukt! b En denk je dat hij al direct met het karpervirus is besmet? hij heeft een complete karperuitrusting gekocht,nadat hij 1x met mij mee is wezen kijken.toen was hij al onder de indruk na het zien van een karper,dus dat gaat wel goedkomen,hij doet zelfs volgende week al mee met een karpernachtwedstrijd |
houdoe en bedankt |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 61
|
Hier in het kanaal heb ik op drie plaatsen de karper zien paaien. Wellicht aangestoken door de brasem die ook volop bezig is. Wel een beetje vroeg. Het water is hier slechts 13 graden.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
vandaag een schub gevange, van groot water.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-6-2011(UTC) Berichten: 45
|
Gisteren een nachtje gezeten ! 8 vissen in 1 nacht best netjes toch? 22 pond Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 mei 2012 21:36:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven delangevis heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
net eventjes bij Pascal wezen kijken, ik was er pas net en binnen 3 minuten ging zijn pieper al af. Hij zat er net 10 minuutjes! een mooie schub van 18 pond, ben ik weer eventjes 5 minuutjes weg geweest, belt hij me op of ik nog even langs kan komen want hij had er alweer vis aan. En nu sms't hij me net dat hij net een mooie rijenkarper op de kant liggen krijgt hij op de andere hangel een volle run! en dat in 1 uur tijd!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
|
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
inderdaad, ik stond met open mond te kijken hoe hij binnen 3 minuten de eerste run kreeg!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Ondanks de invallende kou toch een super sessie gehad en hele mooie vissen gevangen. 6 aanbeten en allemaal gevangen. Mijn maatje had minder geluk... bij hem bleef het in eerste instantie stil. Gelukkig kreeg hij in de ochtend ook nog een aanbeet. Ik zal straks de foto's er ff bij plaatsen!! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 mei 2012 17:04:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.