5 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 31
|
Misschien domme vraag maar kan iemand mij uitleggen hoe je een foto hier op kan zetten? Niet echt een ster in computers.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Ondanks de invallende kou toch een super sessie gehad en hele mooie vissen gevangen. 6 aanbeten en allemaal gevangen. Mijn maatje had minder geluk... bij hem bleef het in eerste instantie stil. Gelukkig kreeg hij in de ochtend ook nog een aanbeet. Nu met een paar foto's van een enkele vissen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 mei 2012 19:15:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven peterwiggerman heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie schub's Peter. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jammie jammie lekkere dames hoor |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
@Peterwiggerman, prachtige vissen man! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
Vandaag met me maat een sessie van 5 uurtjes gedaan, moet zeggen dat het weer heerlijk was om te zitten en we hebben nog resultaat geboekt ook, 2 visjes . schubje van 16 pond en een spiegel van net 20 pond maar elke vis is er een toch !! |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
|
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mooie vissen alemaal, en elke vis is er 1, groot of klein. Bij mij staat de teller nog op 0, maar die bak water warmt ook maar erg langzaam op |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Er gaat niets boven Hollandse Schonen Peter! Die 2e vind ik erg fraai. Niets zo lekker als vangen op een vertrouwde stek. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
He David, Dat is het leuke ervan. Dit is niet mijn oude stek. Dit is een pionier aktie die erg goed uitpakt. Ik zit daar volle bak te genieten.....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
Zo Jonathan dat zijn ff mooie vangsten zeg. Daar kan ik vannacht alleen maar van dromen zeg. 👍 Bewerkt door de gebruiker zondag 6 mei 2012 11:48:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Als je het goed doet henk, kun je niet eens dromen. Haha
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Als je het goed doet henk, kun je niet eens dromen. Haha Vannacht toch echt van een spiegel van 10 kilo gedroomd, maar inderdaad dromen zijn bedrog. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Hier staat de teller helaas ook nog op nul
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 31
|
leuke vangsten. Zelf dinsdagavond nog een leuke spiegel gevangen. Helaas was de camera leeg en dus moesten de foto's gemaakt worden met telefoon. Hij woog precies 18 pondjes. Bewerkt door de gebruiker zondag 6 mei 2012 12:30:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven BjornDijkema heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.