50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
diesel schreef:de mooiste die afgelopen weekend op de mat kwam Een spiegel om te zoenen zo mooi, |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
dank jullie! was er ook erg content mee |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Diesel, wat een super vis !! doe zo verder ! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Zeker een mooitje Diesel. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 61
|
plaatje van een spiegel Erik Zo wil ik er ook wel een paar vangen
|
|
|
|
|
dank jullie |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
|
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
b
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Mooie spiegler Diesel!!! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
wat een prachtige vis Erik, proficiat |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
bedankt voor jullie leuke reactie's was er ook erg blij mee b |
groet erik |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-4-2012(UTC) Berichten: 2
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-4-2011(UTC) Berichten: 87
|
Mooie vissen Mark Vooral die Koi!! |
Gr.N.D.M |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mooie vissen jongens!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Nou Mark in April al met je Zwembroek in het water. Lijkt me niet erg lekker.... Wel mooie vissen. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 april 2012 17:31:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Keep it simple... |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-4-2012(UTC) Berichten: 2
|
@monstercarps ; was in begin April.. Maar ik draag zowiezo ook altijd een korte sportbroek onder een lange broek met vissen, en als je een beetje goed gekeken had zie je dat ik enkel met mijn voeten in het water zitten.. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 april 2012 17:54:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik heb geleerd dat 1 uurtje voorbereid vissen beter is dan 3 uurtjes spontaan Ik had vrijdag na me werk een paar handjes bix in de windhoek van een woonwijk watertje gegooid, heeft me michien 4 minuten gekost zaterdag ging ik daar vissen met de method feeder met een boilie onderlijn, ik had alles netjes voorbereid omdat het pas om 2 uur droog zou worden. Toen de buien eenmaal over waren ging ik vissen. Ik gooi me feeder in en meteen krijg ik tikjes, dat belooft wel goed te komen Ik klap me net uit en ga zitten 7 minuten na me feeder terwater is gegaan trekt me top langzaam krom, ik sla aan en voel veel weerstand, Jes. Karper Na een mooie dril van een kwartier heb ik de vis in het net. ik onthaak de vis en bekijk hem eens goed, ik weet een naam voor jouw ''cut tail'' na een paar foto's zet ik hem terug. Doei cut tail tot de volgende keer Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 april 2012 19:13:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
|
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
net een uurtje wezen pennen (eerste keer ooit dat ik met de pen ben gaan vissen, een beetje blikmais 10 maisjes gevoerd en dan pennen maar ^^ ) 3 aanbeten 1 karper gelost en een mooi karpertje gevangen 7kg. michiell_ heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Proficiat! Dat is nog eens lekker beginnen met pennen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.