25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Worden wel weer mooie karpers gevangen! Ik ben al een daagje of 3 aan het voeren, morgen laatste dagje voeren en dan even keihard de stekken afvissen.. Komt wel goed!
Mvg; Jordy Paauw en succes iedereen
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Morgen als het goed is voor het eerst dit jaar een nachtje pakken! Kan niet wachten! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
ja, inderdaad. Ik ben morgen dan wel jarig. Maar het weer wenst me precies al geen goede verjaardag. regen, regen, regen en nog eens regen...
Hopelijk draait de wind nog vannacht en blijft het morgen een beetje droog ^^ |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
jordyreith schreef:Net ook nog even een karper mogen vangen! wou net gaan opruimen.
volgende keer is het ook wel mooi als je opruimt voor een foto of een mooie achtergrond kiest, wil je niet afkraken hoor maar vind het zonde van de foto |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
het weer zal toch snel mogen keren om nog een deftig voorjaar te vissen zo goed als het vorig jaar was,zo slecht is het dit jaar grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
Vanacht ook een nachtje gezeten, en deze puntgave vis gevangen. peterk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Ik heb vandaag geleerd dat 1 uurtje voorbereid vissen beter is dan 3 uurtjes spontaan
Ik had gister na me werk een paar handjes bix in de windhoek van een woonwijk watertje gegooid, heeft me michien 4 minuten gekost Vandaag ging ik daar vissen met de method feeder met een boilie onderlijn, ik had alles netjes voorbereid omdat het pas om 2 uur droog zou worden. Toen de buien eenmaal over waren ging ik vissen. Ik gooi me feeder in en meteen krijg ik tikjes, dat belooft wel goed te komen Ik klap me net uit en ga zitten 7 minuten na me feeder terwater is gegaan trekt me top langzaam krom, ik sla aan en voel veel weerstand, Jes. Karper Na een mooie dril van een kwartier heb ik de vis in het net. ik onthaak de vis en bekijk hem eens goed, ik weet een naam voor jouw ''cut tail'' na een paar foto's zet ik hem terug. Doei cut tail tot de volgende keer
de foto komt nog |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-7-2011(UTC) Berichten: 61
|
Vandaag nog eentje kunnen vangen En deze nog van vorige week Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 april 2012 23:07:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
hoeveel woog die bovenste? |
|
|
|
|
|
@Team nootdorp De schub woog 19 kg had hem vorig jaar na de paai op 17 kg
|
|
|
|
|
Jordii schreef:@Team nootdorp De schub woog 19 kg had hem vorig jaar na de paai op 17 kg tering wat een gewicht kom ik met me zielige pb van 15 kilo |
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:Jordii schreef:@Team nootdorp De schub woog 19 kg had hem vorig jaar na de paai op 17 kg tering wat een gewicht kom ik met me zielige pb van 15 kilo Haha, Uw tijd komt nog wel had sinds 2 jaar geleden ook maar een PB van 13.5 kg
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Nootdorp kerel, doe niet zo minderwaardig over je PB van 15kg, wees er juist trots op. Er zijn genoeg vissers hier op t forum die nog nooit een 15kg vis hebben gevangen.. (waaronder ikzelf)
Je bent lekker bezig dit seizoen, die 30+er komt vast nog wel langs dit seizoen. |
|
|
|
|
vorig jaar was me zwaaste 27 pond dus het komt in de buurt, dit jaar iets groter water bevissen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn pb is een (maar) 13,3kg maar goed van de zomer 2 weken naar frankrijk moet goed komen!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wanneer je geen dikke bakken vangt hoor je niet bij de "SCENE" brainwashen noemen wij dat. Slaat toch nergens op wateren stikken niet van de 15 kilo vissen hier in NL. Vergeet niet hoeveel "knolletjes" reclame vissers hebben gevangen voor het maken van een dvd! Het is toch veel beter elke sessie karper vangen zonder blank naar huis gaan? Geniet van klein en grote CARP mensen back to basic VISSEN moeten jullie zelf weten Bewerkt door de gebruiker zondag 22 april 2012 10:22:24(UTC)
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Wanneer je geen dikke bakken vangt hoor je niet bij de "SCENE" brainwashen noemen wij dat. Slaat toch nergens op wateren stikken niet van de 15 kilo vissen hier in NL. Vergeet niet hoeveel "knolletjes" reclame vissers hebben gevangen voor het maken van een dvd! Het is toch veel beter elke sessie karper vangen zonder blank naar huis gaan? Geniet van klein en grote CARP mensen back to basic VISSEN moeten jullie zelf weten ik vis liever op kleine watertjes waar ik vissen kan stalken en met ligt materiaal kan vangen, maar 1 keeer frankrijk lijkt me wel leuk |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@team nootdorp Tuurlijk zeker doen zeg alleen laat je niet gek maken. Stick to your roots Bewerkt door de gebruiker zondag 22 april 2012 10:34:53(UTC)
|
|
|
|
|
Nootdorp, dat water waar jij op vier grenst dat niet aan iets groots dan? Ik dacht toch echt dat dat water een aftakking is van een aardig plasje water? Daar zitten ze vast ook wel. Niet alleen in Frankrijk.;-) |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.