20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
Zou ook niet goed zijn... Helaas zijn er nogal wat vijverbezitters die vijvermoe zijn , of hun zieke vis uitzetten in openbaar water zonder erbij na te denken wat voor schade ze kunnen aanrichten. En hiermee een compleet bestand naar de knoppen kunnen helpen. Dat is wel zo helaas dat de dingen die je omschreef gebeuren!! Maar als je zit te vissen en je vangt er zo een kan wel speciaal zijn omdat je het eigenlijk niet verwacht! En dan is het een leuke bijvangst die je bij blijft toch? Groet Andre |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
@Ray, Goeiedag, wat een mooie vis zeg! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
diesel schreef:andre van der kraats schreef:Mooie vis Ray een niet allerdaagse vis Zou ook niet goed zijn... Helaas zijn er nogal wat vijverbezitters die vijvermoe zijn , of hun zieke vis uitzetten in openbaar water zonder erbij na te denken wat voor schade ze kunnen aanrichten. En hiermee een compleet bestand naar de knoppen kunnen helpen. Gelukkig is een dergelijke vis nog bijzonder. Het zou inderdaad niet best zijn als ieder zijn overschot aan vijvervis in "het wild" uitzet. Op zich wel bijzonder dat ie daar terecht kwam, want het water is niet echt goed bereikbaar. Ik wist trouwens dat hij er zat hoor, heb er in 2008 ook al eens het net onder mogen schuiven. De rest van het bestand is nog erg gezond, dat is een pluspunt!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 3
|
een goud karper kan ook worden geboren in de natuur en hoeft niet altijd uit gezet te zijn! door een pigment stoornis kan de vis ook deze kleuren krijgen. het gebeurt niet veel maar het komt wel voor. trouwens super mooie vis schra!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Ray Schra Prachtige gezicht bijzondere vangst
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
dat is zeker een super mooie vis Ray!! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ray Schra schreef:Deze is al van even terug (27 april) maar ben er nog steeds zeer happy mee Voor meer vissen, info en zelfs een kort filmpje kun je op het blog in mijn handtekening kijken. Hey die hadden ze laatst bij intratuin d d Geintje Ray |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
haha d d |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Ben wel benieuwd wat een dergelijke vis zou moeten kosten dan. b Het is een lastige klant, maar dan ga ik gelijk terug -
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Prachtige vissen Louis en Ray!!
Dat zijn vangsten waar je trots op mag zijn! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
andre van der kraats schreef:Zou ook niet goed zijn... Helaas zijn er nogal wat vijverbezitters die vijvermoe zijn , of hun zieke vis uitzetten in openbaar water zonder erbij na te denken wat voor schade ze kunnen aanrichten. En hiermee een compleet bestand naar de knoppen kunnen helpen. Dat is wel zo helaas dat de dingen die je omschreef gebeuren!! Maar als je zit te vissen en je vangt er zo een kan wel speciaal zijn omdat je het eigenlijk niet verwacht! En dan is het een leuke bijvangst die je bij blijft toch? Groet Andre zie 2 berichten voor het bericht wat je citeerd...... verder blijf ik bij mijn woorden |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ray Schra schreef:Ben wel benieuwd wat een dergelijke vis zou moeten kosten dan. b Het is een lastige klant, maar dan ga ik gelijk terug - wil niet vervelend zijn maar zo'n vis is voor een paar tientjes te koop.... |
groet erik |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
jakkes, wat een knap beest, hoeveel grammekes woog die? (proficiat!) |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Inderdaad, wat een Beauty seg ! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.