25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
mooie vissen hoor , alleen zo jammer van die bekken
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
wouterbeyer schreef:ze komen weer helemaal los de karpers of de vissers gaan meer vissen |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
team nootdorp schreef:wouterbeyer schreef:ze komen weer helemaal los de karpers of de vissers gaan meer vissen dat ook... mar geloof me bijna iedereen vangt nu elke sessie wel wat en dat was in de vorige maanden wel anders he |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
wouterbeyer schreef: dat ook... mar geloof me bijna iedereen vangt nu elke sessie wel wat en dat was in de vorige maanden wel anders he
Ik heb anders nog niks gevangen, en al een dag of 4 gezeten |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
bij mij ging het vorige maand heel goed maar nu is de zon weg en vang ik steeds minder |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
snowmanfisher schreef:Sjoerd Stins schreef:snowmanfisher schreef:Hier 2 vissen van de 8 die ik van het weekend ving. Voortaan staan al mn vissen op de foto heb nu een camera De laatste vind ik echt een gruwelijke foto door de ochtend sfeer ( 6:30 ) mvg Mooie vissen, b Kijk Dat is nog eens een camera b Welke camera ist geworden Een canon powershot a470
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij mij zullen ze ervoortaan ook goed opstaan ben nu een canon powershot sx40 hs
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hier heb ik helaas ook nog een blanco teller... Helaas maar ik blijf goede moed houden... de goede tijden zijn weer begonnen. Dus ik ben benieuwd! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-4-2012(UTC) Berichten: 5
|
ik ga vrijdag de eerste nacht weer pakken , druk met werk vrijdag nacht vrij genomen dus moet het maar even gebeuren
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
na een aantal blanks eindelijk nog eens vis op de kant, mede door de zig rig b louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:wouterbeyer schreef: dat ook... mar geloof me bijna iedereen vangt nu elke sessie wel wat en dat was in de vorige maanden wel anders he Ik heb anders nog niks gevangen, en al een dag of 4 gezeten Telt helaas ook voor mij
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik voeg nog even wat foto's erbij van afgelopen maandag Guus N heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
Ik ga dit weekend maar weer eens een 2 nachtensessie maken. Ff kijken of we nog een big op de kanr kunnen krijgen. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Afgelopen nacht eerste vis van het jaar gevangen op de rivier, happy! Spiegel van 13,2 pond, de kop is er weer af voor 2012! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ze gaan lekker in Belgie. Ik heb nog geen minuut gevist dit jaar en slechts 1 kilo gevoerd. Vanavond weer voeren en als het meezit morgen vissen. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Morgen met collega eindje van huis een nachie pakken ben benieuwd!
mvg
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
pfff, vanochtend wakker geworden, zon schijnt volle bak, geen tot bijna geen wind, dus dacht snel ff naar een watertje 30km hier vandaan. daar aangekomen heeft de zon 5 min geschenen, rest van de dag alleen maar donkere wolken met zo nu en dan een regenbui. en dan kom je thuis, en blijkt dat er de hele dag geen wolkje is voorbij gekomen, oftewel, had in de buurt van me huis moeten oppervlakte vissen wss |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
deze ochtend vertrokken om 6u45, denk dat het de eerste keer is dat ik een zonsopgang zag aangekomen op de stek, direct een boilie single hookbait uitgegooit, zonder dip, flavour, booster... dit leverde op een half uur de eerste karper op, terwijl er bijna nog niets was opgesteld: in de namiddag ook nog deze schoonheid mogen vangen: en net toen we wilden opruimen, kregen ik en mijn neef alle2 beet, met een nieuw PR voor mij |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Klinkt als een prima sessie als je het mij vraagt b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.