45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Sjoerd Stins schreef:Klinkt als een prima sessie als je het mij vraagt b was het zeker en vast!!! heb erbuiten ook nog 4 brasems en 1 winde gevangen, niet echt vissen om supertrots op te zijn maar het feit dat ze allemaal op de voerstek zijn gevangen zorgt wel voor een boost in het vertrouwen in het aas Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 13:32:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Niet de grootste, maar voor op vrijdag de 13e wel acceptabel |
The Baits |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Gefeliciteerd Chiele. Je 1e schub is een brute bak. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
chiele schreef:Sjoerd Stins schreef:Klinkt als een prima sessie als je het mij vraagt b [/quote was het zeker en vast!!! heb erbuiten ook nog 4 brasems en 1 winde gevangen, niet echt vissen om supertrots op te zijn maar het feit dat ze allemaal op de voerstek zijn gevangen zorgt wel voor een boost in het vertrouwen in het aas Inderdaad b
|
|
|
|
|
mooie schub jeroen! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Nieuwe stek, nieuwe kansen. Al een hele tijd aan voorvoeren, en direct raak! Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mooie vangsten weer! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
het zonnetje is er weer en ik vang gelijk weer vis, heerlijk team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Jorden schreef:Nieuwe stek, nieuwe kansen. Al een hele tijd aan voorvoeren, en direct raak! wat een super kleur heeft die spiegel |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
team nootdorp schreef:het zonnetje is er weer en ik vang gelijk weer vis, heerlijk Hier ook haha, 70cm pure power! |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
Allemaal mooie vangsten mannen! Hoezo vrijdag de 13e brengt ongeluk? Afgelopen nacht een bizarre sessie gehad, 2 spiegels, een leder en een vette schub zagen de binnenkant van m’n net! Loop de hele dag al met een big smile op mijn gezicht! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
@remond wat een super vissen, mooie kleur heeft die lede karper |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hey Nootdorp, ik heb je vandaag zien staan met volgens mij je vlieghengel. Zwarte fiets met een kratje voorop. Op een water vlak bij de formido Ik moest toevallig in Nootdorp zijn, grappig dat ik je dan nog spot. Mooi water daar waar je stond! Ik had jammergenoeg geen tijd om even te stoppen en een praatje te maken, anders had ik 't gedaan. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Mooie vissen Remond !!! |
The Baits |
|
|
|
|
peter servais schreef:Hey Nootdorp, ik heb je vandaag zien staan met volgens mij je vlieghengel. Zwarte fiets met een kratje voorop. Op een water vlak bij de formido Ik moest toevallig in Nootdorp zijn, grappig dat ik je dan nog spot. Mooi water daar waar je stond! Ik had jammergenoeg geen tijd om even te stoppen en een praatje te maken, anders had ik 't gedaan. zou ik leuk gevonden hebben kijk maar op de vorige pagina er zit genoeg vis Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 22:04:07(UTC)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ja die had ik nog niet gezien, mooi schubje!! Je stond trouwens al met iemand te praten, volgens mij was het rond een uurtje of 2 dat ik daar langs reed.
Wat een prachtige vissen zijn er gevangen! Jorden wat een plaatje, echt puntgaaf!! Chiele, mooie bakken! Remond, wat een supermooie vissen, vooral die Leder met die giga mond!
Ik heb 't vanmorgen vroeg nog even met het pennetje geprobeerd, helaas 1x een misser verder geen aktie meer gehad.
Morgen maar weer kijken of mijn thuiswatertje wat mooie vissen mag opleveren. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
peter servais schreef:Ja die had ik nog niet gezien, mooi schubje!! Je stond trouwens al met iemand te praten, volgens mij was het rond een uurtje of 2 dat ik daar langs reed.
Wat een prachtige vissen zijn er gevangen! Jorden wat een plaatje, echt puntgaaf!! Chiele, mooie bakken! Remond, wat een supermooie vissen, vooral die Leder met die giga mond!
Ik heb 't vanmorgen vroeg nog even met het pennetje geprobeerd, helaas 1x een misser verder geen aktie meer gehad.
Morgen maar weer kijken of mijn thuiswatertje wat mooie vissen mag opleveren. ja een voorbijganger met zijn hond , hadden het over het bestand van het water en wat oostblokkers er mee doen, nootdorp is niet zo groot als je even rond rijd kom je me vanzelf tegen ben altijd wel aan het vissen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 22:24:26(UTC)
|
|
|
|
|
hehe, wordt aardig wat gevangen precies |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gefeliciteerd heren prachtige vissen b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.