35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb eens een andere vis gevangen genaamd ''de boggel'' had ook een schuine ruggengraat |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Mooie vissen weer mannen |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Gisteren weer aan de waterkant gezeten. In een gesloten wiel een winde? (weet het niet zeker ; is dit zo?) Zal wel erin gekomen zijn omdat af en toe de Maas overloopt en op die manier erin gekomen is. leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
4karper van 2012 is weer binnen ,een mooie spiegel van 7 kg gevangen rond 23 uur met robinred boilie , weer een gelukkig man bij . op naar de volgende ! reinout heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Afgelopen nacht weer eens wat actie gehad. Niet helemaal de doelgroep, maar wel aardige vissen. Mijn maat had een graskarper van 16 kilo en ik een van 13. In de ochtend nog een schubje van een kilo of 3.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Er worden weer mooie vissen gevangen heb vandaag wat gevoerd, ga morgen nog even voeren en dan maandag vissen En hopelijk vangen |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-6-2011(UTC) Berichten: 45
|
mooi vissen al in de maand april ik ga het 2e paasdag proberen hopelijk zien jullie mij dan s'avonds terug op dit forum met foto's
veel succes iedereen
gr
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
leen schreef:Gisteren weer aan de waterkant gezeten. In een gesloten wiel een winde? (weet het niet zeker ; is dit zo?) Zal wel erin gekomen zijn omdat af en toe de Maas overloopt en op die manier erin gekomen is. dit is een winde. hij kan er toch ook in uitgezet zijn? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
ik had vannacht nog een prachtige massieve schubkarper van 11 kilo. thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Prachtige vangsten voorbij zien komen b @thimon gevangen met mij nu jou haken
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Jowan schreef:Prachtige vangsten voorbij zien komen b @thimon gevangen met mij nu jou haken Jowan. Dankjewel (nog)niet. ik heb er al wel rigs mee geknoopt, die ga ik volgende week inzetten b |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Dit jaar heb ik besloten om het voorjaar op slechts één water te vissen. Een zeer klein, druk bevist en daarom zeer moeilijk water met enkele fantastische monumentale karpers. Mijn wensenlijstje bestaat uit twee zeer gewichtige schubkarpers en een tweetal zeer mooie spiegelkarpers. Deze laatset twee zijn ware schoonheden en worden liefkozend 'de Volschub' en 'de Grote Spiegel' genoemd door de locals. Na een aantal blanks in maart vielen gisternacht om 04.30 uur de eerste puzzelstukjes op zijn plaats. Eigenlijk had ik weinig vertrouwen. Het zou flink gaan regenen en kouder worden. Daarnaast had ik liefst 7 collega's om me heen zitten. Druk en koud zijn nou niet bepaald succes factoren. Mijn ongelijk werd gelukkig bewezen. Twee piepen van mijn Delkim en een kromme hengel duiden op een aanbeet. Enkele spannende en zenuwslopende minuten later kan ik het licht van mijn hoofdlampje laten schijnen op de absolute nummer één van mijn lijstje, 'De Grote Spiegel'. Mijn target van het water op maar liefst 19 kilo en een beetje...!! De rest van deze week blijf ik zweven denk ik... Bewerkt door de gebruiker zaterdag 7 april 2012 19:56:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Temmer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Temmer schreef:Dit jaar heb ik besloten om het voorjaar op slechts één water te vissen. Een zeer klein, druk bevist en daarom zeer moeilijk water met enkele fantastische monumentale karpers. Mijn wensenlijstje bestaat uit twee zeer gewichtige schubkarpers en een tweetal zeer mooie spiegelkarpers. Deze laatset twee zijn ware schoonheden en worden liefkozend 'de Volschub' en 'de Grote Spiegel' genoemd door de locals. Na een aantal blanks in maart vielen gisternacht om 04.30 uur de eerste puzzelstukjes op zijn plaats.
Eigenlijk had ik weinig vertrouwen. Het zou flink gaan regenen en kouder worden. Daarnaast had ik liefst 7 collega's om me heen zitten. Druk en koud zijn nou niet bepaald succes factoren. Mijn ongelijk werd gelukkig bewezen. Twee piepen van mijn Delkim en een kromme hengel duiden op een aanbeet. Enkele spannende en zenuwslopende minuten later kan ik het licht van mijn hoofdlampje laten schijnen op de absolute nummer één van mijn lijstje, 'De Grote Spiegel'. Mijn target van het water op maar liefst 19 kilo en een beetje...!!
De rest van deze week blijf ik zweven denk ik...
Wat een juweeltje! Gefeliciteerd met deze mooie spiegel b |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
@temmer, wat een prachtig beest!! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
mooie spiegel Temmer,ik hoop dat je de anderen ook pak
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wederom weer een fantastiche vis Temmer congrats!!! Gr Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Wat een prachtvis!! Gefeliciteerd met je eerste target!
We zien binnekort de andere foto's wel verschijnen! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
@ thimon en Temmer, schitterende vissen |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
|
|
|
|
|
PascalP schreef:@ thimon en Temmer, schitterende vissen Dankjewel Pascal b |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.