40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
fijn vrijdag solicitatie gesprek, daar gaat mn vistijd.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
tja floris, geen werk geen geld,geen geld geen hobby. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
floriskouters schreef:fijn vrijdag solicitatie gesprek, daar gaat mn vistijd. Welkom in de echte wereld.
|
|
|
|
|
haha ja ik zal nu wel moeten, alles is dr bijna doorheen. helemaal gelijk stefan.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
floriskouters schreef:fijn vrijdag solicitatie gesprek, daar gaat mn vistijd. Wacht maar totdat je aangenomen word |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
@Floris succes een vrijdag ik hoop dat aangenomen word en met die vistijd zal het ook wel goed komen denk ik Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 april 2012 07:43:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
Koen Debock schreef:Proficiat aan de vangers!! Ikzelf ga een nachtje doen en dan vanaf smorgens verkas ik naar een gesloten openbaar water. Te hopen dat we op beide waters wat vis mogen verwelkomen Grtz Het nachtje leverde 2 vissen op, schub van 7 en 6.5kg. Smorgens verkast naar een ander water en daar heb ik een 9.8kg schub mogen verwelkomen :-)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Succes Floris,
Het is momenteel al bijzonder als je uberhaupt uitgenodigd word, laat staan dat je aangenomen word. Dus wees blij en pak deze kans met beide handen aan. Succes en wees vooral jezelf tijdens het gesprek!
Bij wat voor bedrijf ga je solliciteren en voor welke functie? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vanavond maar even op het kanaal kijken of ze wat willen, wel een zeer mooie stek midden in de natuur maarja dat is nog geen vangst garantie.... Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
Thx allemaal. Het is bij schuurman schoenen. geen idee wat ik moet doen. Maar ik ben met alles al blij.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Jaja floris de visspullen zijn behoorlijk duur Heb nu ook 2 weken vakantie ga ook 11 dagen werken en 3 dagen vissen en soms als ik om 3-4 uur al klaar ben ga ik erna ook nog snel even naar het water. Dit heb ik gisteren gedaan en heb ook nog een mooie schub mogen vangen. PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
Niet alleen visspullen he. Rijbewijs kost ook een hoop dis daar moet ik ook voor sparen.
|
|
|
|
|
haha idd en een pilsje kost in de discotheek kost ook al snel 1.80 Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 april 2012 21:14:07(UTC)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
eindelijk, na maart de drama maand, wegens de overgeile meerkoeten en eenden al me seesies verkloot in maart, april begon ook niet best met aantal dagen ziek zijn, en vandaag zo goed als beter, dus toch maar ff vissen. en tijdens het voeren al vis gespot dus beloofde veel. en het was dan ook binnen paar min na het voeren al raak met spiegeltje. voor de rest is deze sessie verkloot door een ouwe mafkees met 2 honden, vond het nodig om meerdere keren een stok in het water te gooien voor zijn 2 grote honden, zei er wat van, vent kijkt me aan en gaat gewoon verder met die stok. aangezien het slootje ong 30- 60 cm diep s en maar 7 meter breed, was alle vis dus verdwenen. |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Stefan Wolthuis Long time no see je zet je zelf goed in de maand @freaky Proficiat kerel prachtige vis hoop dat veel volgen keep it up b Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 april 2012 20:09:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
|
floriskouters schreef:Thx allemaal. Het is bij schuurman schoenen. geen idee wat ik moet doen. Maar ik ben met alles al blij.
Fijn floris dat je kon komen. Je sollicitatie viel ons op en daarom hebben we je uitgenodigd. Kun je ons eens wat meer over jezelf vertellen en waaro je gesolliciteerd hebt? Nou, euhhh..het liefst zat ik nu aan de waterkant maar ik heb dringend geld nodig maar heb geen idee wat ik moet doen.... Ik zeg: houd de eer aan jezelf en zoek iets waar je wel heil in ziet voor je het weet heb je een vrouw die op peggy bundy lijkt..
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mooie vissen heren! Ik ben zojuist terug van een korte (3 nachten) sessie in Frankrijk. De eerste dertiger van het seizoen heeft op de mat gelegen Foto komt volgende week in een stukje te staan
|
|
|
|
|
Frank Avezaat schreef:Mooie vissen heren! Ik ben zojuist terug van een korte (3 nachten) sessie in Frankrijk. De eerste dertiger van het seizoen heeft op de mat gelegen Foto komt volgende week in een stukje te staan Ik ben benieuwd @freaky Mooie vis man Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 april 2012 21:18:32(UTC)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
|
thnx alle, heb in die sloot onderhand ongeveer alle schubs gehad, alleen de spiegels die er zwemmen hadden ze nog niet gemeld, dus ben blij dat er eindelijk een spiegel op de mat lag uit die sloot @frank, ben benieuwd naar de franse biggetjes, zag net een kleine sneak peak op kevin ze blog. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 april 2012 00:22:36(UTC)
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.