55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
vrijdag op zaterdag geweest, veel leven in het water helaas geen vis |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
en hier nog even een foto'tje van de 2e van het jaar op 17 pond
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Mooie vis jongen! Klasse! Staat je ook goed, die trui
|
|
|
|
|
haha, ja zeker! jammer is de trui op de foto een beetje wit. meneer cyprinus had weinig zin om te poseren!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie vis Tim, just_cuz_1 ik hoop aankomende vrijdag, zaterdag weer wat te kunnen vissen. Gisteren (zondag) was een geweldige dag, heerlijk met dat zonnetje. Maar ja, andere verplichtingen. Nu maar kleine beetjes voeren en dan maar eens kijken aan het einde van de week. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Voor mij geld hetzelfde. Ik hoop vrijdag mijn eerste vis van dit jaar te kunnen omarmen.....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Nou alvast succes Erwin, als het bingo is zal ik zeker de foto plaatsen. Water is nog erg koud maar mijn maat heeft gisteren gevist en sprak wel over activiteit op de piepers. We zullen zien, maar oh .........wat heb ik een zin even lekker te zitten aan het water. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zijn er nog karpers gevangen van het weekend of niet................ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
yep, zie de veels te grote foto enkele posts hierboven!
|
|
|
|
|
Tim, vis je nu met zoet of met een andere voorkeur. Zit nog een beetje te dubben waarmee te gaan vissen. Mijn voorkeur ligt bij zoet. Maar twijfel nog wat. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Ga woensdag, wordt mooi weer!! Dus hopen op die eerste van 2010!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
ik ga zaterdag naar faunaland nog wat spul kopen aas enzo en dan die week er op maar weer eens proberen ( nachtje ) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
@ Ronald: ik vang ze momenteel allemaal aan de oppervlakte op de oude vertrouwde korst. ik zou gaan voor een zoet aasje. een lekkere opvallende en geurende bal als ik jouw was. probeer ze te verleiden op de stukken in de luwte van het water waar ook de zon op staat! heb er al meerdere de afgelopen weken zien liggen op dit soort plekken hier in de buurt.
|
|
|
|
|
Bedankt voor je tips, zal ze ter harte nemen. Je snapt natuurlijk dat ik graag eerder een vis vang dan mijn zus(je). Ja ze is ouder maar ik groter, dussss........................ Ik krijg nu vast een opmerking terug, hahahaha |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
sorry tim..... ik las voornamelijk dat iedereen was wezen vissen.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
PS zal de tips ook ter harte nemen! ( wil natuurlijk eerder (karper) vangen dan mijn grote, jongere broertje)
Tja Ronald je hebt mij zelf op deze site gewezen, en nog bedankt ervoor!!:-" |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
timvanzanten schreef:en hier nog even een foto'tje van de 2e van het jaar op 17 pond heej das in elburg toch dan ben ik nog even bij jullie wezen kijken XD Bewerkt door de gebruiker maandag 22 maart 2010 23:08:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
|
Hey Robbin. Deze vis heb ik gevangen in Leusden.
|
|
|
|
|
Vandaag weer een heerlijk dagje wezen vissen. het gaat goed met de watertemperatuur! de snoek lag op meerdere wateren al in de paai. de watervogels hadden ook seksistische neigingen. Verder weer veel karper gezien. ook kwam ik zelfs op een water een grote schildpad tegen. die beestjes zijn dus best nog wel winterhard! enfin, wat heb ik vandaag gevangen, het volgende: een heuse Carrasius carrasius oftewel een kroesje. lief hea!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
timvanzanten schreef:Vandaag weer een heerlijk dagje wezen vissen. het gaat goed met de watertemperatuur! de snoek lag op meerdere wateren al in de paai. de watervogels hadden ook seksistische neigingen. Verder weer veel karper gezien. ook kwam ik zelfs op een water een grote schildpad tegen. die beestjes zijn dus best nog wel winterhard!
enfin, wat heb ik vandaag gevangen, het volgende: een heuse Carrasius carrasius oftewel een kroesje. lief hea! Heb jij nou een sjekkie op je lip? monkey Bewerkt door de gebruiker dinsdag 23 maart 2010 23:12:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.