CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En bij mij waren ook mijn lijnen vast gevroren.......het bleef helemaal stil... Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 67
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
steef zenden schreef:ben benieuwd naar jou foto Ron..... Hele mooie vis van je maat, feliciteer hem maar met zijn nieuwe pb dit is mijn pb 21,2kg (ook bluewaterlakes) snap er niets van de ene doet het wel en de andere niet via photobucket Bewerkt door de gebruiker zondag 7 maart 2010 22:44:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
gij moet het ook gewoon bij vissen houden ron dat gaat je een stuk beter af he. tot snel jongen. ik ga vrijdag een dag sessie doen hopen dat t iets wordt. gr henk. Bewerkt door de gebruiker zondag 7 maart 2010 23:01:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Wauw wel een mooie PB heb je Ron...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 82
|
|
vang ze !!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
erg mooie vis, een droomvis voor mij. Echt helemaal super. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
vandaag 4 uurtjes gezeten de helft van het water was open de rest met nog een vliesje ijs resultaat een blank
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
vandaag even weesten voeren....vrijdag een dag sessie pakken. hopen dat het iets wordt het is op een licht stromend watertje en als het weer een beetje mee zit ben ik zeer te- vreden. ach ja thuis op de bank vang je ze ook niet he.
gr.
|
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ook ik ga vrijdag nacht verschrikkelijk mijn best doen! Zaterdag horen jullie meer
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
heb nu 2 nachtjes gezeten helaas zonder resultaat ga het a.s. zaterdag opnieuw proberen(vissen) (vissen)
|
|
|
|
|
ik ga er morgen weer tegenaan een dagsessie op stromend water jullie horen het
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Timmetje gaat het vrijdag op zaterdag ook maar eens proberen... EINDEEELIJK!just_cuz_1 |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Morgen vrij en het kriebelt enorm. Maar moet eerst een bed verslepen anders krijg ik mijn aanhanger niet uit de garage Maar goed dat verslepen is niet het grootste werk. Ik heb echt zin dus ik denk dat het weekend wel even voor een deel aan het (vissen) besteed gaat worden. Mijn vismaat sms-te al of we gaan vissen, hij zit ook te springen om even weer het gevoel te hebben. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik trek er morgen ook op uit. Vanavond nog even m'n molens opspoelen met nieuwe lijn en dan morgen ein-de-lijk weer een nachtje vissen, heerlijk!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Word voor mij geen nachtje maar morgen een dagje.. Suc6 mensen vanavond en vannacht!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.