25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Morgen gaan mun maat en ik weer vissen ( pennen ) dus we kijken wel wat het oplevert ! (drillen) (karper) (vissen) :-" |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zo...net terug.....maar naast wat piepjes was het helemaal niets.....Zucht...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Jammer Erwin, wij gaan het morgen proberen in een plas bij ons in de buurt. Treja, mijn zus is nu. Nog geen sms gehad dus ik ben bang voor een blank. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
helaas hebben robbin en ik ook niks gevangen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 13 maart 2010 18:49:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Vandaag ook n paar uur geweest,paar piepjes en een terugloper gemist. beetje jammer..... |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
Morgen waarschijnlijk een dagje op een watertje hier in de buurt. (vissen) ik laat het wel weten |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
ik ga ook zo ff een dagje karperen jullie horen het tightlines
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Blank...... Op n lekkere snottige brasem na dan |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Morgen met de pen ff op pad, kijken of ik een vis aan de schubben mag komen..... |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Vanochtend ook even een paar uurtjes gezeten en had de eerste eend van het seizoen alweer te pakken gaah
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dit weekend maar eens geblankt |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-12-2009(UTC) Berichten: 38
|
mijn eerste sessie eindigde op een blank,als is gelijk vorig jaar heb ik er nog 2 te gaan voor dat mijn eerste vis mag scheppen |
hou van je hobby en respeteer iedere vangst |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
rudy m schreef:mijn eerste sessie eindigde op een blank,als is gelijk vorig jaar heb ik er nog 2 te gaan voor dat mijn eerste vis mag scheppen niks aan te doen maat , laat ons hopen dat ge maar 2blanks moet doen grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ga ze morgen weer belagen. Heb ze vanmiddag al weer gespot en morgen eens kijken of ze ook willen oppervlaktegrazen!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
(vissen) succes morgen Tim, hoop op redelijk weer |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
Ik heb geblankt, sessie 2 van 2010 en 2x blank ... 2de nacht gaat niet door, mischien morgen een korte dag sessie => deze nacht VEEL te slecht weer. |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
zo weer een blank de 6e dit jaar morgen weer proberen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik mocht er vandaag weer eentje landen. een 17 ponds schub was meer dan welkom!
gr
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
lekker tim heb al weer geblankt ( van half 8 tot 2 uur ofzo ) met de bolie en nog even met de pen gevist maar ze wouden niet bijten komt vanzelf wel ( hoop ik ) |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.