CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mannen succes aan de waterkant, zal graag wat foto's zien van wat mooie vissen. Tight lines helden, ik ga eerst weer richting sneeuw morgen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
andere latten dan vislatten hahahaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
|
zo nog geen (karper) actie bij onze vishelden? (vissen) |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
ik ben thuisgebleven, die weersvoorspeling was verre van ideaal en de wind is dan nog eens helemaal omgedraaid ... |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
nog steeds geen fotó's.... ben net waker van mijn nachtdienst en het zonnetje schijnt lekker, het trekt me wel om nu ff te gaan pennen maar ik heb geen tijd(helaas) |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
ik ben net terug van het pennen maar er zat ook voor mij geen vis in. die verrekte wind ook! de ondiepe zonnige stekjes zijn nu juist de plekken waar schuim staat...zucht
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
ik had ook plannen om te gaan,maar ook hier teveel wind,ijskoud.. beetje jammer:( |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Zoals te verwachten was: niets gevangen! Maar dat mocht de pret niet drukken. Werkelijk een ontlading toen eenmaal de tent stond en de rigs op hun plek lagen. Heerlijk. Geen tijd om aan de kou te denken, terwijl het dat zeker was. Gauw weer. Morgen met de pen op pad. 85% zon 15% regen met windkracht 1. Kijken of we een zonnende karper kunnen strikken. Hieronder een plaatje van donderdagmorgen. 's Ochtends was mn complete tent bevroren. Zelfs zonder haringen en frame support bleef hij keurig staan. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
mooie foto, BBrrrrrrrr wat koud...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Vannochtend lag de kolk weer driekwart dicht. Schiet lekker op zo.
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
weet niet of ik hem hier mag plaatsen (dan hoor ik het wel) gisteren terug van een sessie in france (bluewaterlakes) Dit leverde een nieuw pb voor me maat met een lengte van 107cm en 20 kg |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
Prachtige vis!!! Goed gevist zou ik zeggen!
grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
In de luwte van de wind, onder de krachtige winterzon is het heerlijk toeven terwijl ik mijn pennetje goed in de gaten houd. Zou vandaag een vis opleveren...? |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Mooie vis Ron! Gefeliciteert met je nieuwe pb.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:) Dit leverde een nieuw pb voor me MAAT met een lengte van 107cm en 20 kg Ga denk ik toch wat crème smeren op me gezicht tegen de rimpels hahahaha Dit ben ik Bewerkt door de gebruiker zondag 7 maart 2010 18:41:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
wat een mooie kleur heeft die vis zeg! toppertje voor je MAAT! haha
|
|
|
|
|
effe een vraag waarom kan ik geen foto meer plaatsen vanuit photobucket? krijg elke keer melding zie boven |
|
|
|
|
ben benieuwd naar jou foto Ron..... Hele mooie vis van je maat, feliciteer hem maar met zijn nieuwe pb |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.