35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
5 vissen op een water waar dit jaar nu 10 vissen zijn gevangen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vissen beginnen hier in de purmendse stadswateren aardig los te raken!! Vanochtend met pennen er weer 1 kunnen vangen , niet groot maar dat mag de pret niet drukken. Zal vanavond foto plaatsen. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Om 7 uur naar het waterkantje, Hopen op nr. 8 Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
vandaag een nieuwe hengel en molen gekocht op de visma ,gelijk geprobeert en een mooi schubje gehaakt me eerste op brokken van het jaar en de set doet het super echt een geweldige dril Bewerkt door de gebruiker zaterdag 24 maart 2012 19:52:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-4-2011(UTC) Berichten: 87
|
team nootdorp schreef:vandaag een nieuwe hengel en molen gekocht op de visma ,gelijk geprobeert en een mooi schubje gehaakt me eerste op brokken van het jaar en de set doet het super echt een geweldige dril denk dat ik ook maar in nootdrop moet gaan wonen Mooie vis |
Gr.N.D.M |
|
|
|
|
denk dat je overal wel mooie vissen kan vangen je moet alleen de plekken weten |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
penhengel gekocht nootdorp?
ik had vandaag 3 mooie spiegeltjes aan het azen, alleen die overgeile eenden en meerkoeten waren zo druk met elkaar bezig dat de vis na een paar brokken besloten om weg te gaan.
afgelopen 4 oppervlakte sessies allemaal azende karpers gezien, en allemaal verpest door de eenden en meerkoeten, ben die beesten nu al echt helemaal zat |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
@freaky ja ik heb de ''korum cs sries'' hengel 11 voet gekocht samen met een ''spro passion'' molen, echt een super set |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
een geslaagde sessie achter de rug louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@louiskruyfhooft Schitterende vissen man b Jemig wat heeft 1 schub een torpedo staart
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
@louis mooie biggen man klasse b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Inderdaad rare staart die ene, maar algemeen super vangsten weer Louis |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
hij spartelt gewoon de staart staat krom naar de camera |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
team nootdorp schreef:hij spartelt gewoon de staart staat krom naar de camera Daar heb je misschien wel eens gelijk in. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-7-2011(UTC) Berichten: 3
|
mijn eerste nachtje resulteerde in 1 redelijke deceptie haha!!! 1 platte slijmerd helaas, maar beter dan helemaal niets. Bewerkt door de gebruiker zondag 25 maart 2012 14:40:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven slug heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
slug schreef:mijn eerste nachtje resulteerde in 1 redelijke deceptie haha!!! 1 platte slijmerd helaas, maar beter dan helemaal niets. Hahahahaaa je bent de eerste die ik een onthaakmat zie gebruiken voor een vloermat. Volgens mij schaam je je wel een beetje, omdat je je hoofd heb verwijdert. Bewerkt door de gebruiker zondag 25 maart 2012 14:52:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik ken eigenlijk niemand die de platten uit het water haalt. Haak draaien en wegwezen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Louis, dat gaat lekker op die put. Daar maak je toch best vaak leuke dagen mee.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mooie vangsten mannen! @Henk, ook brasems hoeven niet te beschadigen toch?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.