10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
Eerste van het jaar
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-3-2012(UTC) Berichten: 9
|
leen schreef:Eburone777 schreef:Zo, de eerste 30-er van het jaar is bij me op het matje gekomen! Een hele mooie vis (maar check wel even de lens van je fototoestel voor de zekerheid ; kan namelijk zijn dat er visseslijm op zit ;-) ). Nope, geen slijm hoor... m'n polsen rusten gewoon op m'n knieën... maar het lijkt inderdaad een vooruitstekertje...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eburone777 schreef:
Nope, geen slijm hoor... m'n polsen rusten gewoon op m'n knieën... maar het lijkt inderdaad een vooruitstekertje...
Mooie spiegel hoor Denk dat het eerder aan de hoek van fotograferen ligt, Kijken in de lens is zo jammer. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
jordyreith schreef:Eerste van het jaar mooi karpertje @ Eburone777 ook een zeer mooie spiegel |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@jordyreith Goed bezig mag je nog veel meer vissen vangen b @Eburone777 Gefeliciteerd je trapt gelijk goed af man
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-3-2012(UTC) Berichten: 9
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Vandaag ook, eindelijk, mijn eerste twee vissen gevangen tijdens een korte sessie van 2 uurtjes.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Vandaag m'n eerste vis gevangen. Eentje die ik al een paar jaar achter de schubben aanzit. Op het pennetje. Arnold heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Arnold, Wat een werkelijke prachtvis! |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-4-2011(UTC) Berichten: 87
|
Arnold schreef:Vandaag m'n eerste vis gevangen. Eentje die ik al een paar jaar achter de schubben aanzit. Op het pennetje.
Mooi vis en kleur P GEFELICITEERD |
Gr.N.D.M |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Hele mooie vis Arnold! Congrats!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Machtige vis Eburone, gigantisch mooie staart ook! |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Om niemand te kort te doen, mooie vissen mannen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
@Arnold Staat je goed die spiegel b
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-7-2010(UTC) Berichten: 8
|
Ik heb mijn eerste vis van het jaar ook gevangen zaterdag. Een spiegel van 16,2 pond. Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 maart 2012 23:04:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leonboy1 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zitten mooie vissen tussen mannen prficiat !!! mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
@leonboy1 G.V.D wat een prachtig motief heeft die spiegel
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
goe bezig aan de vangers! heb vandaag 2u geprobeerd om een mooie koi te vangen maar zonder succes @ arnold moet zalig zijn om na enkele jaren hem eindelijk te vangen grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Heren,
Wat een prachtige vissen zijn er alweer gevangen! De eerste zonnestralen doen de vangsten goed zo te zien.
Hopelijk kan ik Zondag me eerste vis bijschrijven.. tot op heden 3x geblankd... Maar dat is normaal in deze tijd natuurlijk |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
mooie vissen allemaal!! ik heb er dit jaar nog geen kunnen strikken, maar volgende week zaterdag hoop ik er een te vangen. deze zaterdag naar de visma en ik moet zondag op een heel ongelukkig tijdstip trainen: van half 12 tot 1 uur
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.