5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
|
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
louiskruyfhooft schreef:idd goed gevist man!! Louis, zet die spiegel van afgelopen weekend er op joh |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Mooie vissen Bern!! Top!! |
The Baits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ok Slecht gevangen dus?? d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heel rustig fiets ik langs het water, op zoek naar karpers. dan zie ik voor me een kolk, ik rem meteen en zet me fiets neer. ik pak me net en klap hem uit, ik pak me hengel en loop heel behoedzaam naar de plek waar ik de vis zag, opeens schiet er een karper weg, kut! een kans verpest. een paar meter verder zie ik nog een vis maar ze blijken gewoon veel te gespannen. ik zie na een half uur geen vissen meer en fiets door aan het einde van het fietspad parkeer ik me fiets en loop het zandpad op, weer zie ik karpers bewegen. ik loop heel stil naar ze toe en ze schikken weer, tijd voor een ander aanpak. ik zie weer een vis draaien en loop naast het pad 5 meter van het water, dan kruip ik heel langzaam op me knieën naar het water en zie 2 vissen azen omringt door een stofwolk, na een paar zwiepen lukt het me om de vlieg voor zijn neus te laten zakken. dan opeens zie ik een tik op me leader ik sla aan, het water ontploft en ik slaak een zucht van opluchting, eindelijk een gehaakte vis. na een rustige dril kan ik de vis de mazen van me net laten zien ,en hij gaat even mooi op de foto, ik zet hem netjes terug en geniet van de stilte van de polder en hoor die kieviten fluiten. Ik denk in mezelf ‘’tot morgen’’ Bewerkt door de gebruiker donderdag 22 maart 2012 21:53:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een karper op de vlieg geweldig goed Raymond. proficiat. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Dat is zeker leuke sport! Mooi gehaakt en ook een leuk karpertje! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Bern Kom jij even keihard binnen knallen proficiat man prachtige vissen op gewicht b @team nootdorp Jammer dat de haak niet in de onderlip zit. Dit geval niets aan het handje prima gehaakt geen bloed. Vliegjes beginnen nu te komen lekker zo door gaan
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Er zitten een hoop mooie vissen bij Heb zelf al 2 keer geblankt bij ons op een kanaal d blijven het proberen. Volgende week weer 2 nachtjes ben benieuwd wat dat opleverd |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
@jowan ik sloeg naar achter dus hij zit in de zijkant van zijn bek, meestal sla je hem in de boven lip |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
vandaag weer eentje aan de vlieg team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
morgen ochtend ook weer ff proberen. en zondag weer. daarna een weekje naar london. ook niet vervelend.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-3-2012(UTC) Berichten: 9
|
Hier nog eentje die nog in wintermodus stond ... gevangen met een snowman ;.)
[img]http://users.telenet.be/tumultproductions/6[/img]
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@team nootdorp Duidelijk niets gezegt lekker door gaan waar je mee bezig bent b @Eburone777 Jemig wat een stofzuiger bek proficiat man
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zo in die bek past wel een keizerbolletje denk ik..
Wat een gave vis!
Hopelijk mogen we nog een hoop mooie vissen van je zien Eburone
Teamnootdorp, ook weer een leuk visje!! Ga zo door, dan word het een mooi seizoen! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
@peter vorig jaar had ik er volgensmij 75 dit jaar moeten het er natuurlijk meer zijn |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.