25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
net nog een visje gevangen carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Net ff met de hond een mooie stek zoeken voor volgende week zondag paar handjes bollen gevoerd en dan hopen op n paar leuke vissen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
het loopt goed hier zo te horen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
vorige week vrijdag ochtend om kwart voor 10 mijn eerste vis van 8 kilo. en afgelopen donderdag nacht om half 6 mijn 2e karper. die woog 10,5 kilo. allebei schubkarpers. ik ben alweer lekker op weg, en heb niks te klagen! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik mocht vanochtend deze begroeten... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Op de pen vanochtend |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat heren keep it up b
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
proficiat heren! @ louis zeker een super mooie vis ik ben maar weer eens op het kanaal gaan vissen helaas een blank! |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
leen schreef:Lees ik het nu verkeerd, of vangt er niemand op dit moment nog brasems? Ik lees alleen maar karper en af en toe een prachtige doktersvis(tinca tinca a.k.a. zeelt) tja da post ik nie zen die brasems,vuiligheid die bijten spijtiggenoeg altijd,moeste we daar op vissen hadden we altijd vis grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik ben ook van de nul af,wel jammer dat er een papegaaien bek aan zit.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Mooie vissen allemaal zo te zien..
Keep going !! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
sjaak de lange schreef:Ik ben ook van de nul af,wel jammer dat er een papegaaien bek aan zit.
Ja da's jammer Sjaak |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
visser01 schreef:leen schreef:Lees ik het nu verkeerd, of vangt er niemand op dit moment nog brasems? Ik lees alleen maar karper en af en toe een prachtige doktersvis(tinca tinca a.k.a. zeelt) tja da post ik nie zen die brasems,vuiligheid die bijten spijtiggenoeg altijd,moeste we daar op vissen hadden we altijd vis grtss visser Wellicht, maar vaak lees je hier "alleen maar brasem :-(" en daar lees ik helemaal niets over. Vandaar.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
carpteamzhz schreef:net nog een visje gevangen jammer dat het water daar zo smal is he? |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Leen. Goed teken Ik denk dat het gros niet niet zit te wachten op een brasem. Wat je zegt, wel opvallend. Brasems zijn meestal eerder actief dan de karpers ...
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-12-2011(UTC) Berichten: 3
|
Mooie vissen heren! De vangsten laten dit jaar tot nu toe wel erg op zich wachten. De teller staat nu op 8 karpers, en als antw op die zoetwaterplaag, genaamt bream.. Die benne al behoorlijk los, heb der helaas al aardig wat op me naam staan dit jaar Door me maatjhu ben k ook gelijk bekroond tot platte koning! Das gewoon doodziek zoals wij zeggen. Maar het zonnetje komt langzaam door, en zie in de sloten steeds meer beweging komen. Die platte hebben ook al paai uitslag, sommige dan
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-3-2012(UTC) Berichten: 9
|
Zo, de eerste 30-er van het jaar is bij me op het matje gekomen!
[img]http://users.telenet.be/tumultproductions/28[/img]
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Erwin schreef:@Leen. Goed teken Ik denk dat het gros niet niet zit te wachten op een brasem. Wat je zegt, wel opvallend. Brasems zijn meestal eerder actief dan de karpers ... Exact dat probeerde ik te zeggen. Gaat me i.d.d. niet om het vangen van brasem, maar om de opvallendheid dat deze op dit moment geheel (?) niet gevangen wordt. Zou dat te maken hebben met dat deze iets eerder paaien en op dit moment maart al bij de mooiste top 10 hoort, dus we verder zijn dan vorig jaar en ik vorig jaar de karpers hier rond 16 april volop aan het paaien zag. Kortom, ik probeer een lijn/verklaring te zoeken.
|
|
|
|
|
Eburone777 schreef:Zo, de eerste 30-er van het jaar is bij me op het matje gekomen! Een hele mooie vis (maar check wel even de lens van je fototoestel voor de zekerheid ; kan namelijk zijn dat er visseslijm op zit ;-) ).
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
|
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.