25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
vannacht snel een kort nachtje pakken op de stroom dat is het enigste hier wat open is
net even 30 gemalen bollen gevoerd de nieuwe absolute plum van GULP bij de brugstek hopelijk een foto morgen we zullen zien. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ja Jos maak ons blij met een mooie februari kerp Ik ga vanavond naar het Vudelfeest in veghel
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:Ja Jos maak ons blij met een mooie februari kerp Ik ga vanavond naar het Vudelfeest in veghel
gij heurt in oeteldonk te zin nie? als echte oeteldonkenaar |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
in principe wel maar ik geef eigenlijk niets om carnaval vooral die hoempapa muziek maar ga voor een keertje mee kan mijn neef niet met 3 vrouwen alleen laten
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef: maar ga voor een keertje mee kan mijn neef niet met 3 vrouwen alleen laten
goeie rede! veel plezier. In veghel ken je trouwens heel mooi vissen bij de uitlaat van campina b |
groet erik |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
diesel schreef:Ron van Houtum schreef: maar ga voor een keertje mee kan mijn neef niet met 3 vrouwen alleen laten
goeie rede! veel plezier. In veghel ken je trouwens heel mooi vissen bij de uitlaat van campina b sssssst |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
helaas geen karper ron alleen een platte maar die post ik niet hahaha
hopelijk heb je een leuke avond gehad ron met 3 vrouwen moet dat wel lukken dacht ik zo. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ben ik nou echt de eerste met een karper in februari jammergenoeg niet op de juiste manier gevangen zat vals gehaakt tijdens snoeken ik heb 1,5 uur lang staan drillen heel rustig en eindelijk kon ik me weegzak om hem heen slaan Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 19:18:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Oke niet via de normale manier maar toch Gefeliciteerd met de eerste Februari vis b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat man b Kers op de taart voor het maken, van de fietskar en onderwater camera PS: Hoop niet veel schade Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 19:47:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
je weet nu in ieder geval wel waar ze zich op dat water ophouden in e koude tijd.....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie vis hoor! Gefeliciteerd!
|
|
|
|
|
diesel schreef:Ron van Houtum schreef: maar ga voor een keertje mee kan mijn neef niet met 3 vrouwen alleen laten
goeie rede! veel plezier. In veghel ken je trouwens heel mooi vissen bij de uitlaat van campina b was een beste avond volgend jaar weer Man wat is dat groot zeg Van alles wat van house tot rock tot pop tot smartlappen |
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:diesel schreef:Ron van Houtum schreef: maar ga voor een keertje mee kan mijn neef niet met 3 vrouwen alleen laten
goeie rede! veel plezier. In veghel ken je trouwens heel mooi vissen bij de uitlaat van campina b sssssst ach gut dat wist ik niet |
|
|
|
|
karpermars schreef:je weet nu in ieder geval wel waar ze zich op dat water ophouden in e koude tijd..... ik ga er zondag pennen ik heb 9 karpers zien springen tijdens de dril ook 3 keer dezelfe spiegel en omdat ik op spiegelsjacht ben ga ik het zeker proberen |
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Proficiat man b Kers op de taart voor het maken, van de fietskar en onderwater camera PS: Hoop niet veel schade je ziet bij zijn rugvin wat bloed hij zat helemaal aan de voorkant gehaakt bij het bot, is niet zo erg voor de vis tijdens de paai beschadige ze ook vaak |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@team nootdorp Niets aan het handje valt reuze mee man b
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
Van harte met je februari vis. Mooi exemplaar . |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
|
CTB schreef:Van harte met je februari vis. Mooi exemplaar . ik heb wel vissen gevangen in januari maar dit is me eerste in februari denk omdat in januari de drang groter is om te gaan vissen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
maandag sinds lange tijd weer eens vissen, eindelijk. laat ik nou net een winter hotspot weten op mijn thuiswater. volste vertrouwen in karper maandag.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.