50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ericesv schreef:nou doe mij dan maar dat k*t geluid dan had ik er wel een karper aan gehad , maar ach ik heb genoten en dat is het belangrijkste Geintje hoor Ik heb ze ook hoor Eric , me delkims geruild met Jos, tot nu toe hebben we ze niet mogen horen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Vanochtend 271 karpers 'gevangen' tussen 3 en 10 pond. Allemaal schub.Ik tel ze niet, maar ze waren allemaal op de kant. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 25 februari 2012 18:50:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
b louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ruud in de dierentuin zeker |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@louiskruyfhooft Proficiat man b Prachtige vissen/fotos
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-12-2010(UTC) Berichten: 49
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
had do ochtend me eerste na een erg stil nachtje
|
|
|
|
|
ericesv schreef:@ruud in de dierentuin zeker Eric. Het was een beestenbende.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Vanochtend ff een paar uurtjes met Luppe op pad geweest...mooi een paar uit hun winterhol kunnen trekken... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
@Frank Penning Proficiat man b Geeft vertrouwen wat komen gaat
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
gefeliciteerd allemaal met de mooie vissen Ik heb de eerste nacht aan de waterkant achter de rug, helaas geen vis . Maar wel weer genoten van het vissen en dat is zeker ook belangrijk
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mooie vissen allemaal Top jongens
@louiskruyfhooft
heb jij je foto's bewerkt? vind ze zo overdreven gekleurd |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:ericesv schreef:vandaag heerlijk zitten vissen heb zowaar een kleurtje gekregen , helaas bleven de nash sirens stil Wees maar blij Eric, de meeste mensen vinden toch dat ze een k*t geluid maken. wou dat ik ze had b |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Mooie vissen allemaal Top jongens
@louiskruyfhooft
heb jij je foto's bewerkt? vind ze zo overdreven gekleurd Ik vermoed ook dat hij zijn kleurfilter iets teveel rood geeft. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Henk Haarlem schreef:ericesv schreef:vandaag heerlijk zitten vissen heb zowaar een kleurtje gekregen , helaas bleven de nash sirens stil Wees maar blij Eric, de meeste mensen vinden toch dat ze een k*t geluid maken. wou dat ik ze had b Ik ben blij dat ik ze nu heb. Met dank aan Ons Jos. Bewerkt door de gebruiker zondag 26 februari 2012 21:13:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Frank Penning schreef:Vanochtend ff een paar uurtjes met Luppe op pad geweest...mooi een paar uit hun winterhol kunnen trekken... Inderdaad en ik mocht er ook 1 vangen... Bewerkt door de gebruiker zondag 26 februari 2012 17:01:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
|
@Jeroen Luppe Long time no see Wie het kleine niet eert, is het grote niet waard b PS: Hoe bevallen de Solar fluoro heads Bewerkt door de gebruiker zondag 26 februari 2012 17:04:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Vandaag mijn eerste vangst van 2012 gehad. Meneer de eend. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
1 snoekje voor de gamma gevangen, lekker veel bekijks team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.