50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben zo vrij deze aan te maken, kom maar op met de foto's en verhaal. Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 februari 2012 20:42:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
mijn vangst voor vandaag was 45 euries voor een gekregen E-reader Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 februari 2012 21:56:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heel veel storings uren!~ lekker hoor dat loodgieters beroep.
allemaal bevroren waterleidingen |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Het zal een rustig topic worden deze maand want veel vissen kunnen er niet gevangen worden door dit k.. weer.
Voor degene die toch ergens een vis zouden kunnen vangen respect!!!
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Mij zie je snachts niet in me tent met -10
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb wel in januari vis gevangen en in maart maar februari is altijd helemaal leeg |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En het ijs blijf maar aangroeien.......
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
zelfs de grote kanalen zitten hier dicht heb gelukkig nog een stekkie waar de water temperatuur nu ongeveer 7 graden is
|
|
|
|
|
vind ijs niet erg zolang je maar kan schaatsen maar op dit moment ligt het er zonder reden, zondag ga ik denk dood aas vissen in een haven aan de vliet bij drievliet |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Na de carpzwollen maar weer eens kijken wat het weer gaat doen! Heb inmiddels veel zin om de lijnen ui te gooien! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
afgelopen jaar had ik rond deze tijd mijn eerste vis van het jaar... dit jaar ben ik nog niet aan de waterkant geweest :( eigenlijk best schandalig...
|
|
|
|
|
vandaag leker geschaatst, wel veel werk al die sneeuw weg vegen team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
Hier net hetzelfde,nog niet kunnen vissen wel gelukkig op al de waters waar ik vis lekker kunnen schaatsen. De dooi is ingezet maar zal toch nog tijdje duren eer dat het allemaal gesmolten is grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
|
Voor mij staat er vrijdag een sessie geplant met hfchaarlem
mvg
|
|
|
|
|
ga denk dood aas vissen in de vliet, daar is vandaag een ijsbreker door heen gegaan |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-2-2012(UTC) Berichten: 36
|
helaas snowmanfisher. word waarnschijnlijk nog een weekje wachten. pfff wat gaat dat ijs langszaam weg. blij toe als er weer normale temparaturen zijn van rond de 25graden hehe. goede vangst
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
wou erg graag aankomend weekend gaan maar helaas blijk weer storingsdienst te hebben volgend weekend dan maar weer
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-2-2012(UTC) Berichten: 9
|
eerst carnaval volgende weekend weer voor een nachtje
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
afca schreef:eerst carnaval volgende weekend weer voor een nachtje Idd daan, eerst eff nog carnaval dan word het tijd om maar weer eens een lang weekend aan het waterkant te gaan zitten.
|
|
|
|
|
hfchaarlem schreef:helaas snowmanfisher. word waarnschijnlijk nog een weekje wachten. pfff wat gaat dat ijs langszaam weg. blij toe als er weer normale temparaturen zijn van rond de 25graden hehe. goede vangst Ja pik gaan we volgend weekend b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.