40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
nienske-1 schreef:@floriskouters ja idd dat heb ik nu ik kijk gwn heel vaak. en dr komt ook zon groen plusje als dr wat nieuws word gezegd dus gebruik dat wel.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
bij mij is het zo erg dat ik in de pauzes op school op de mobiel kijk of er reacties zijn en ik zit na school bijna de hele tijd aan de pc om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes
|
|
|
|
|
nienske-1 schreef:bij mij is het zo erg dat ik in de pauzes op school op de mobiel kijk of er reacties zijn en ik zit na school bijna de hele tijd aan de pc om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes 1 oplossing voor. tijdens de lessen enz kijken.
|
|
|
|
|
als dat onopgemerkt gaat dan doe ik dat zeker maar er zijn nogal een paar leer(raren) die het zien als je met je mobiel aan het spelen bent, dan kun je hem inleveren en naar de decaan dus...:(
|
|
|
|
|
nienske-1 schreef:als dat onopgemerkt gaat dan doe ik dat zeker maar er zijn nogal een paar leer(raren) die het zien als je met je mobiel aan het spelen bent, dan kun je hem inleveren en naar de decaan dus...:( haha heel herkenbaar
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Gradus Scholtens schreef:Buiten het feit dat ik die Atts echt lelijke dingen vindt, denk ik dat je een hele goede keuze gemaakt hebt voor Delkim. Bestaan al heel erg lang en veel karpervissers maken na volle tevredenheid gebruik van deze prachtige beetmelders met dat schitterende geluid. Als je in al die jaren het 10 keer zoveel beetmelders verkoopt als dat Atts dat doet, is natuurlijk logisch dat er ook wat meer mensen zijn met klachten over Delkims. Stom blijf ik altijd vinden dat ze beetmelders op de markt brengen, waarvan alleen de ontvanger geluid maakt, ik geloof dat 40% van de karpervissers aangeeft geen ontvanger te gebruiken namelijk!! Maar nogmaals een hele goede keuze van je om Delkims te nemen. Hier ga je geen spijt van krijgen!!
Gradus….
Volgens mij is dit een nogal gekleurde reactie niet? Als iedereen het met jou eens was, kon atts wel opdoeken. In de realiteit zijn de Atts volgens mij redelijk populair en zijn ze een serieuze speler op de markt. Als ik mijn persoonlijke gekleurde mening mag spuien: Ja delkim heeft zn sterke punten, het geluid en de opties, maar persoonlijk vind ik delkim ietwat overhyped en overpriced. In al die tijd dat ze bestaan, zijn het nog steeds kastjes van flimsy plastic, zijn ze niet waterdicht en dan heb je nog die issue met de batterijklepjes die niet goed sluiten oid. Volgens mij zijn ze in kwaliteit allang ingehaald door meerdere firma's, zoals de bv Ace, Carpsounder of bv de nieuwe Nash Sirens. Objectief gezien: Delkim heeft fancy geluid en opties. Atts heeft geen speaker en geen opties, maar is degelijk gebouwd en waterdicht. Wat vind je belangrijker?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb zowel delkims als de atts jes delkim super beetmelders heb er zelf geen problemen mee en hebben echt al veel regen gezien en gevoeld en voor de nachten of vakanties pak ik de atts mee super geen herrie over het water en ken ze in het water zetten en op een bepaald water staan ze in het water om niet op te vallen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Toevoeging: De Gardner TLB's zijn binnenkort verkrijgbaar in het zwart. Blijkbaar toch nog genoeg vraag zie geen andere verklaring. Zeg nou zelf ziet er verdomd sexy uit Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 januari 2012 13:56:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Vind ze echt heel lelijk.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Vind die atts wel heel erg klein |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
daar gaat het tegenwoordig toch om dat alles zo klein mogelijk is en er toch goed uitziet?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
@David_Deman het verschil tussen molens van 150euro en 50 euro merkte ik eerst wel toen had ik nog een shimano baitrunner 6000 en een shimano stradic 5000FC maar het verschil tussen de molens die in nu heb en de shimano stradic 5000FC merk ik niet heel erg b ik ben erg te spreken over de molens die ik nu heb @Henk Haarlem Dat is waar, de duurdere zullen zekker veel betere materialen bevatten en langer meegaan maar als je je spullen goed onderhoud zullen de goedkopere ook langer meegaan(tenminste ik hoop het ) |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Volgens mij is dit een nogal gekleurde reactie niet? Als iedereen het met jou eens was, kon atts wel opdoeken. In de realiteit zijn de Atts volgens mij redelijk populair en zijn ze een serieuze speler op de markt. Als ik mijn persoonlijke gekleurde mening mag spuien: Ja delkim heeft zn sterke punten, het geluid en de opties, maar persoonlijk vind ik delkim ietwat overhyped en overpriced. In al die tijd dat ze bestaan, zijn het nog steeds kastjes van flimsy plastic, zijn ze niet waterdicht en dan heb je nog die issue met de batterijklepjes die niet goed sluiten oid. Volgens mij zijn ze in kwaliteit allang ingehaald door meerdere firma's, zoals de bv Ace, Carpsounder of bv de nieuwe Nash Sirens.
Objectief gezien: Delkim heeft fancy geluid en opties. Atts heeft geen speaker en geen opties, maar is degelijk gebouwd en waterdicht. Wat vind je belangrijker?
Mijn Delkims zijn waterdicht dus ik heb beide!!!!! Voor de rest als je mijn bericht erg gekleurd vind, lees dan even je eigen bericht terug en zeg dan of die niet gekleurd is. Maar dat is vaak zo met een eigen mening en volgens mij is daar ook een discussieboard voor? of ik moet mij heel sterk vergissen. Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik geef het dan ook duidelijk aan niet? Het is een discussieboard inderdaad, dus dat is ook precies wat ik doe. Niet persoonlijk bedoeld hoor, ik wil je er niet op aanvallen ;-).
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
nienske-1 schreef:daar gaat het tegenwoordig toch om dat alles zo klein mogelijk is en er toch goed uitziet? Meschien kwestie van smaak he maar dat tegenwoordig alles zo klein mogenlijk moet..... ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik kijk naar mijn spullen tenten molens en ga zo maar door is bij mij alles groter geworden( niet doordenken ) ook mijn voerboten worden steeds groter. Vind persoonlijk gewoon de delkim mooier qua design en formaat. En vind dat geluid wel geweldig hoor Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 januari 2012 11:43:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heb delkim gehad en heb nu atts. Beide goede ervaring mee echter met delkim regelmatig storing op de ontvanger gehad ook vind ik dat delkim wel eens een nieuw model op de markt mag brengen na zoveel jaar en het probleem met het baterij klepje kan ik alleen maar beamen. Dus mijn idee koop de atts mooi modern design voor een stuk minder euries. En wat betreft de extra opties die de delkims hebben kan ik maar een ding over zeggen wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tja, ik verwissel niet zo vaak mijn batterijen dus vind het niet zo'n probleem (Delkim ). Ik zet van mijn Delkim's bijna altijd het geluid van de piepers uit en de sounderbox aan. Beetje het zelfde als wat de Att's als standaard hebben. Ik zou er dus persoonlijk geen problemen mee hebben om alleen een soundebox met geluid te hebben. Ik vind beide piepers erg mooi maar vis al meer dan 10 jaar met Delkim's en ze hebben met nog nooit in de steek gelaten. Dus naast dat ik ze mooier vind ben ik ook merktrouw. En wat al gezegd is. Het geluid van een run op een Delkim... = ~ 0- -0
|
|
|
|
|
@dreamcatcher idd dat geluid van de delkims is geweldig en ik wil ze zelf ook wel, maar ik ga nu egt geen €145 per stuk uitgeven voor een pieper, daar kun je je er wel een stuk 10 á 12 piepers van kopen waar je ook de gevoeligheid en dat allemaal in kunt stellen!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Quote:Als ik kijk naar mijn spullen tenten molens en ga zo maar door is bij mij alles groter geworden( niet doordenken ) Hahaha tentje bouwen d d |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
nienske-1 schreef:@dreamcatcher idd dat geluid van de delkims is geweldig en ik wil ze zelf ook wel, maar ik ga nu egt geen €145 per stuk uitgeven voor een pieper, daar kun je je er wel een stuk 10 á 12 piepers van kopen waar je ook de gevoeligheid en dat allemaal in kunt stellen! Geen 10 of 12 met sounderbox/draadloos(alleen de TXI Plus is ~ € 145 nieuw). Als je die vergelijking maakt, dan gaat het over de goedkoopste Delkim. Er zijn er nog die stoppen met vissen en gewoon goed Plus EV's verkopen. Gisteren nog 2 Delkim EV's voor € 65 de twee gekocht. Ze zijn gewoon perfect in orde. Als je maar geen haast "ik moet het NU hebben" hebt en denkt dat alleen nieuw goed is. > waar je ook de gevoeligheid en dat allemaal in kunt stellen! Qua functionaliteit lijkt een fiat panda heel erg op vele andere auto's. Is dat een juiste vergelijking? ;-) Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 januari 2012 22:13:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.