35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welke piepers zou ik het best kunnen pakken?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Kies Atts 1 van mijn delkim plus was in het water geflikkert, kom je hard achter dat delkims niet waterdicht zijn. Voor relatief de zelfde prijs koop je een goed setje atts deze zijn volledig waterdicht & compact. Naar aanschaffen van mijn setje delkims zag ik bij iemand TLB's een (soort gelijk ATTs) kan mij zelf wel slaan had deze of de ATTs willen kopen. Maar goed het gegevens was toen niet bekend. Kies voor ATTs of TLB's Bewerkt door de gebruiker maandag 9 januari 2012 21:05:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
tom de maat schreef:Welke piepers zou ik het best kunnen pakken? Ligt aan je portemonnee , Maar beide hebben mijn |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik zou voor de ATT gaan! En ik zou nog eerder de TLB pakken met het receiver systeem van ATT, die dingen zijn hand-made en klinken geweldig en je hoeft je receiver niet altijd op zak te hebben, want ze hebben een speaker! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Beide zijn goed, gebruik zelf al jaren delkims b
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Ik ken ze niet, dus aan mij heb je niet veel |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Die atts zijn in prijs wel goedkoper zal op de beurs mijn besluit wel nemen
|
|
|
|
|
Of eventueel nog een andere pieper die ook super werkt
|
|
|
|
|
Geluid dat uit de delkims komt is wel heel nice
|
|
|
|
|
Die piepen van een Delkim zien idd ook wel een hemels geluid. Maar iedereen vist tegenwoordig met Delkim, is wel jammer dat het niet meer uniek is! Maar blijft nog steeds wel een top beetmelder |
|
|
|
|
Ik ga voor delkims op zwolle ga er 7stuks + 2ontvangers vast wel een beetje korting
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
tom de maat schreef:Ik ga voor delkims op zwolle ga er 7stuks + 2ontvangers vast wel een beetje korting Hoezo economische crisis, recessie etc etc. Wtf moet je met 7 piepers en 2 ontvangers??? |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Zelfde vraag hier. 7 Delkims + recievers?! Wow, zelfs een gesponsorde kerel heeft der nog niet zoveel bij zen thuis liggen... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ach... 7 delkims en 2 recievers... doodnormaal... ben toch echt een benieuwd wat je van pan bent hoor |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Denk dat ze hier met twee deze sets gaan delen, kan je misschien een betere korting krijgen!
Bvb: - visser x: 4 delkims en 1 receiver - visser y: 3 delkims en 1 reciever
Ben je toch vlug aan 7 delkims met 2 recievers.
Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
|
Een vriend wil 4 stuks en 1 ontvanger en ik 3 stuks en 1 ontvanger
|
|
|
|
|
Frank schreef:Denk dat ze hier met twee deze sets gaan delen, kan je misschien een betere korting krijgen!
Bvb: - visser x: 4 delkims en 1 receiver - visser y: 3 delkims en 1 reciever
Ben je toch vlug aan 7 delkims met 2 recievers.
Kind regards, Frank Kijk frank snapt hem
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Delkim's zijn goeie beetverklikkers en hebben natuurlijk allerlei handige opties, maar diverse fora staan volgens mij ook vol met problemen met die dingen, vochtprobleem zus, ontvangstprobleem zo (ken er ook zat die er al jaaaaren zonder problemen mee vissen). Atts'jes hebben vrijwel geen opties, maar volgens mij heb ik nog nooit 1 iemand over gehoord die mankementen had aan die dingen. Als je met speakertje wil is die tlb ook een goede optie. Heb zelf ook atts overwogen, maar wilde toch met speaker en ben daarom voor steve neville's gegaan. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 12:42:43(UTC)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Oud prehistorisch gezegde wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan PS: Sluit mij aan bij Andre helaas hard achter de feiten moeten komen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 11:51:01(UTC)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.