20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik heb de atts, super mooi spul en oer degelijk...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Ik zou voor delkim gaan. Doen uitstekend hun job. Die Atts zou ik minder goed vinden omdat je altijd verplicht bent die receiver te gebruiken. En als je batterij van je receiver plat is kan je met je beebers niets meer aanvangen.
Maar optonics zijn persoonlijke voorkeur. Beide zijn topmerken. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
david_deman schreef:Ik zou voor delkim gaan. Doen uitstekend hun job. Die Atts zou ik minder goed vinden omdat je altijd verplicht bent die receiver te gebruiken. En als je batterij van je receiver plat is kan je met je beebers niets meer aanvangen.
Maar optonics zijn persoonlijke voorkeur. Beide zijn topmerken. Afgelopen zondag zet mijn delkim aan batterij leeg, dan doet ie het ook niet op de ontvanger. Dus zorg er altijd voor res. batterijen bij je te hebben. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Als er één delkim van je set plat is kan je wel nog doorvissen met je andere beebers. Of is de delkimreceiver plat, dan zet je gewoon je beebers op volume 6... Bij de atts, is de receiver plat, dan mag je opruimen Vind het toch een tekortkoming dat je bij die atts altijd een receiver nodig hebt. Je bent met 4 beebers afhankelijk van die ene receiver. Want zeg nou zelf, je hebt in de 10 keer geen 5 keer een receiver nodig hé. Natuurlijk los je alles op met een extra batterij, maar het is het eerste dat ik vergeet mee te nemen op langere sessies Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 17:35:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:Natuurlijk los je alles op met een extra batterij Dat is het enige wat ik er mee wilde zeggen David, b enne niet iedereen heb er meer dan twee. Maar inderdaad dat van die att is dat een klein - utje, maar die res. bat he Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 17:43:37(UTC)
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
Quote:jorden schreef:Die piepen van een Delkim zien idd ook wel een hemels geluid. Maar iedereen vist tegenwoordig met Delkim, is wel jammer dat het niet meer uniek is! Maar blijft nog steeds wel een top beetmelder ik vis toch zeer zeker niet met delkims en ik denk dat er meer mensen zijn die zonder delkims vissen dan met delkims.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Buiten het feit dat ik die Atts echt lelijke dingen vindt, denk ik dat je een hele goede keuze gemaakt hebt voor Delkim. Bestaan al heel erg lang en veel karpervissers maken na volle tevredenheid gebruik van deze prachtige beetmelders met dat schitterende geluid. Als je in al die jaren het 10 keer zoveel beetmelders verkoopt als dat Atts dat doet, is natuurlijk logisch dat er ook wat meer mensen zijn met klachten over Delkims. Stom blijf ik altijd vinden dat ze beetmelders op de markt brengen, waarvan alleen de ontvanger geluid maakt, ik geloof dat 40% van de karpervissers aangeeft geen ontvanger te gebruiken namelijk!! Maar nogmaals een hele goede keuze van je om Delkims te nemen. Hier ga je geen spijt van krijgen!!
Gradus….
|
F***k
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Nienske, je moet het niet letterlijk opnemen ik wil zeggen dat enorm veel vissers tegenwoordig delkim's hebben. Het komt zelfs vaker voor dat ze met delkims vissen icm een stok van €20 en een molen van €40 fzo... vind ik nog al een raar fenomeen achja, is nogal off topic |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Jorden schreef:Nienske, je moet het niet letterlijk opnemen ik wil zeggen dat enorm veel vissers tegenwoordig delkim's hebben. Het komt zelfs vaker voor dat ze met delkims vissen icm een stok van €20 en een molen van €40 fzo... vind ik nog al een raar fenomeen achja, is nogal off topic Ach, de meeste mensen rijden in een auto die veel groter is dan dat ze nodig hebben. PS: Mijn molen was net iets duurder dan €40 (nl € 50, maar dan wel 2e hands) en ik heb ook delkims (txi plus). Ik ben met beide erg blij :-). En v.w.b. de auto.. eigenlijk te groot om elke dag naar het werk te gaan en af en toe op vakantie. Maar ja... de visspullen passen er goed in (xsara picasso).
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Jorden schreef:Nienske, je moet het niet letterlijk opnemen ik wil zeggen dat enorm veel vissers tegenwoordig delkim's hebben. Het komt zelfs vaker voor dat ze met delkims vissen icm een stok van €20 en een molen van €40 fzo... vind ik nog al een raar fenomeen achja, is nogal off topic Eindelijk iemand die het met me eens is.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
floriskouters schreef:Jorden schreef:Nienske, je moet het niet letterlijk opnemen ik wil zeggen dat enorm veel vissers tegenwoordig delkim's hebben. Het komt zelfs vaker voor dat ze met delkims vissen icm een stok van €20 en een molen van €40 fzo... vind ik nog al een raar fenomeen achja, is nogal off topic Eindelijk iemand die het met me eens is. Ik heb ook molens van 45 euro (ze koste toen ik ze kocht nog 70euro) maar had nieuwe beetmelders nodig omdat de oude niet tegen het minste vocht konden dus heb ook txitjes gekocht maar is snap wel wat je bedoelt, maar sommige molens hoeven niet duur te zijn he ik geloof dat je bij sommige molens ook al voor het merk betaalt. |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
Zou toch lievere topmolens hebben dan top beebers Een goeie molen met perfecte slip vergemakkelijkt het drillen enorm. Je zou verschieten wat het verschil is tussen een molen van 50 en 150€. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 21:15:55(UTC)
|
|
|
|
|
@ Pascal Ik zou eerder een goedkope hengel willen dan een goedkope molen, en als ik alleen dag sessies maak zou ik geen optonic kopen. Maar over een goedkope molen wat jij zegt komt door de gebruikte onderdelen, zoals kogellagers en het gebruikte aantal, die heb je in verschillende kwaliteiten en daar zit het prijsverschil niet zozeer naamsbekendheid. Het is wel vaak zo dat die bekende namen wel de goede cq duren lagers gebruiken. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Even wat anders, voorheen kreeg ik een @mail als er een reactie geplaatst was in een topic, dit kom je simpel aanklikken. Deze functie is er niet meer? ik krijg namelijk geen mailtjes meer als er een reactie geplaatst is in een topic, wie kan mij helpen? alvast bedankt!!!
Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
|
ik heb begrepen dat ze nog het een en ander aan de site zijn aan het doen en dus zijn er wel wat foutjes zo komt er ook geen schrijfbalk bij snelle reactie plaatsen
|
|
|
|
|
Gradus Scholtens schreef:Even wat anders, voorheen kreeg ik een @mail als er een reactie geplaatst was in een topic, dit kom je simpel aanklikken. Deze functie is er niet meer? ik krijg namelijk geen mailtjes meer als er een reactie geplaatst is in een topic, wie kan mij helpen? alvast bedankt!!!
Gradus.... Hier word het duidelijk Gradus http://www.carpfeeling.c...volgen-.aspx?find=unread |
|
|
|
|
Gradus Scholtens schreef:Even wat anders, voorheen kreeg ik een @mail als er een reactie geplaatst was in een topic, dit kom je simpel aanklikken. Deze functie is er niet meer? ik krijg namelijk geen mailtjes meer als er een reactie geplaatst is in een topic, wie kan mij helpen? alvast bedankt!!!
Gradus.... dit kan je volgens mij alleen aanzetten als je een eigen topic start, maar weet het niet helemaal zkr. ik kijk gwn regelmatig.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
floriskouters schreef:Gradus Scholtens schreef:Even wat anders, voorheen kreeg ik een @mail als er een reactie geplaatst was in een topic, dit kom je simpel aanklikken. Deze functie is er niet meer? ik krijg namelijk geen mailtjes meer als er een reactie geplaatst is in een topic, wie kan mij helpen? alvast bedankt!!!
Gradus.... dit kan je volgens mij alleen aanzetten als je een eigen topic start, maar weet het niet helemaal zkr. ik kijk gwn regelmatig. Nee hoor, rechtsbovenin ff Opties aanklikken (dit is per topic!). Maar die optie werkt op dit moment niet (tijdelijk begreep ik). PS: Je kunt alleen je eigen berichten verwijderen ;-). Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 21:55:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
leen schreef:floriskouters schreef:Gradus Scholtens schreef:Even wat anders, voorheen kreeg ik een @mail als er een reactie geplaatst was in een topic, dit kom je simpel aanklikken. Deze functie is er niet meer? ik krijg namelijk geen mailtjes meer als er een reactie geplaatst is in een topic, wie kan mij helpen? alvast bedankt!!!
Gradus.... dit kan je volgens mij alleen aanzetten als je een eigen topic start, maar weet het niet helemaal zkr. ik kijk gwn regelmatig. Nee hoor, rechtsbovenin ff Opties aanklikken (dit is per topic!). Maar die optie werkt op dit moment niet (tijdelijk begreep ik). PS: Je kunt alleen je eigen berichten verwijderen ;-). ja las het al bij henk, denk alleen dat mn mailbox ontploft als ik die ga instellen
|
|
|
|
|
@floriskouters ja idd dat heb ik nu
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.