50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Succes HH En laat ons verbazen met een mooie kerp |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Succes HH En laat ons verbazen met een mooie kerp Thankx Zal me best doen. b |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Succes Jvs, Floris en Henk. ik ga nu pitten morgen ook live vanaf de waterkant |
|
|
|
|
|
Goede morgen luitjes. hier nu 6 graden en een lichte wind waait over het water. wat een heerlijk karper weer! Ben zeer benieuwd wat het gaat worden! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Suc 6 davey,
Hoop dat er een paar bakken uit gaan komen bij.iedereen.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Suc 6 davey,
Hoop dat er een paar bakken uit gaan komen bij.iedereen. dankje. maar denk dat het rustig blijft wind die draait en dat komt niet ten goede van de vangst op deze plas denk ik. Mja ik ben er even tussen uit, thuis vang je zeker niks. Blijf nog tot 2uur daarna naar de nieuwjaars receptie van de vis vereniging. of dr moet wat spannends gaan gebeuren hier. |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zo de hengels liggen nu de vis nog op de stek wind staat hier ook niet gunstig maar zien van zelf of het net nog nat word
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
kroon schreef:Zo de hengels liggen nu de vis nog op de stek wind staat hier ook niet gunstig maar zien van zelf of het net nog nat word
zo ist maar net! Succes! |
|
|
|
|
|
De rest ook succes die met dit mooie weer zitten Lekker zonnetje erbij
|
gr paul |
|
|
|
|
Zonnetje?? Hier regent het.
|
|
|
|
|
Ik zou hier bijna de zwembroek aan doen lekker lekker |
gr paul |
|
|
|
|
kroon schreef:De rest ook succes die met dit mooie weer zitten Lekker zonnetje erbij
wil net zeggen welke zon, dik bewolkt en gure wind |
|
|
|
|
|
En bedankt dat jullie de bewolking nu ook hier hebben gestuurd Als jullie de regen daar maar houden |
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zo hengels liggen in. Nu bakkie zetten en broodje eten. Laat ze maar komen. K@t een baterij leeg zal je net zien geen bij me. Dan maar op de hengel zitten |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Aangezien dat wij ongeveer hetzelfde postuur hebben zou ik dat niet aanraden d d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Aangezien dat wij ongeveer hetzelfde postuur hebben zou ik dat niet aanraden d d Daar ben ik achter gekomen. Wat buigen ze door joh. Maar heb net baterij in auto gevonden. Dus zit nu bij me maat achter de plu. b |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
Helaas bij men was het rustig gebleven, de gure wind die verkeerd stond maakte het samen met de bewolking en lichte buien geen aangenaam vis weer. Resultaten zijn dus uitgebleven, morgen nog eens een ander stekje gaan bekijken en dinsdag weer eens proberen.
Kroon en Henk is het bij jullie iets geworden??
|
|
|
|
|
|
Net thuis, bij mij een blank, mijn maat ook, de visser links van mij en rechts van ons ook niks zien gebeuren. Thats fishing. Wind Nw wel droog gebleven en bier goed koud. Bewerkt door de gebruiker zondag 8 januari 2012 18:29:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
kreeg een hele mooie run vandaag. een volle fluiter. helaas net voor het net verspeeld. schatte m rond de 20 p
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.