50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Geniet nog ff dit weekend mannen. Naar alle waarschijnlijkheid ligt volgende week alles dicht |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Hopelijk zien we wat bij het topic : vangsten januari |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
yeah Eerste karper is binnen Om 2:30 1 tik gevolgd door een langzaam tikkende slip Dit resulteerde in een 15,5kg wegende spiegel met een puntgave bek |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
josvanpinxteren schreef:Succes jvs morgen
Succes Ron nu de 1ste lig op de kant jos moddervet en 95,5 cm |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
helemaal super dudes.. Ron en jvs.
Ik heb er hier al een dikke giebel uitgehaald, met de eerste zonnestraaltjes gevangen. 2kg schat ik. Gevangen op 1m diep bij een half in het water groeiende struik.
Het is niet waar ik voor kom, maar ik zit hier nog wel ff. Er wordt in ieder geval geaasd!
Gr SF
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jullie zijn goed bezig. Ik ga volgend weekend maar weer eens zitten Vandaag eens pijlen op de stek waar ik dit jaar wil vissen! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 januari 2012 12:21:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Volgend weekend kan je je schaatsen meenemen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron van Houtum schreef: yeah Eerste karper is binnen Om 2:30 1 tik gevolgd door een langzaam tikkende slip Dit resulteerde in een 15,5kg wegende spiegel met een puntgave bek lekker Ron, maar je gaat me toch niet vertellen dat je vrouw echt met je mee is in die bungalowtent van je he? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 januari 2012 12:56:32(UTC)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gaat goed zie ik mannen, Gefeliciteerd met de suc6666
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
15.5kg dat is een mooie eerste Ron gefeliciteerd Mvg van een KuBo b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Ron van Houtum Heb jij die gevangen of u vrouw Proficiat man Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 januari 2012 14:34:16(UTC)
|
|
|
|
|
zo ik ben weer thuis: het verslagje: Van de week met maikel afgesproken om zaterdag(vandaag) te gaan doodazen Vanmorgen in alle vroegte weg,boot inladen en naar zomaar een willekeurige plek gevaren. Boot vast gezet aan de kant,en hoppa de makrelen erin. Doel vandaag was om maikel van de 0 af te krijgen,want hij heeft de laatste 2 maanden elke keer geblankt (sorry maat) Na een uurtje besluit ik om even met wat kunstaas te gaan gooien 40 meter verderop,maikel blijft bij de hengels,na enige tijd kijk ik richting mijn dobbers,en net toen ik keek zag ik hem ondergaan,ik roep naar hem,BEET,maar die sophaas die had het niet eens gezien Dus ik in volle vaart terug naar de hengel,de vis had de makreel gepakt,en is meteen gaan liggen. Toen ik weer beweging in de dobber zag komen,was het tijd om de haak te zetten. Hangen,de vis blijft lang diep,en het voelt goed,karperstokkie mooi krom Na het zien van de vis in het water,denken we allebei aan een metervis,dit red ze net niet ,op de onthaakmat zien we pas wat een dikzak het weer is Helaas zijn veel foto's mislukt,snoeken vangen valt al niet mee voor hem,maar een foto maken is nog moeilijker |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
|
a,s donderdag,weer live aan de waterkant de hele dag,ik hou jullie weer op de hoogte of ze er zin in hebben |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Maak dan een nieuw Topic aan he JVS. Zoals Erwin al zei, daar wordt het overzichtelijker van. |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.