30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
vandaag effe een paar uurtjes gaan snoeken, bij mij zijn er 2 losgeschoten en bij een maat van mij ook 1 snoekje losgeschoten |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
haha ja blijft altijd lastig, sla meestal ook altijd wel minimaal 1 keer mis
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
nee helaas een blank werd wat te druk en dat is niet goed daar |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
helaas had wel wa januari bakken willen zien! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Zo, de hengels liggen op hun plek voor een nachtje. Hopen op een instant succesje. Maar het is meer een excuus om ff lekker bij te komen van een drukke eerste week van het jaar
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Zo, de hengels liggen op hun plek voor een nachtje. Hopen op een instant succesje. Maar het is meer een excuus om ff lekker bij te komen van een drukke eerste week van het jaar Meer suc6 dan ik had zondag Frank. b |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
succes Frank Ik hoop dat je een grote bak mag vangen |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Helaas, een ingecalculeerde blank
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gister avond nog even gaan vissen had 1 run maar helaas misgeslagen wel nog wat mooie foto's kunnen maken b PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-12-2011(UTC) Berichten: 46
|
mensen.
morgen ben ik live van uit nieuwe diep groot gat via mijn tablet.
greets rick
|
|
|
|
|
Pascal is er een rede dat je je hemgel toppen omhoog doet.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
babyboom schreef:mensen.
morgen ben ik live van uit nieuwe diep groot gat via mijn tablet.
greets rick Suc6 dan straks Rick |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Misschien is het een idee om hier, net als in het onderwerp 'Lieve CF...' een topic aan te maken voor de mensen die live hun vissessie willen posten. Dt maakt het een stuk overzichtelijker. Maak dus een topic aan onder vermelding van je eigen naam en post daar je live avonturen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
Lijkt me een goed plan erwin.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:Pascal is er een rede dat je je hemgel toppen omhoog doet. Het water staat daar nu erg hoog en er zijn een soort van pieren waarop je kunt vissen maar die zijn nu ondergelopen en anders schuurt mijn lijn erlangs Ik heb ze anders ook gewoon omlaag staan mer er was nu geen andere kants |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
morgenvroeg vanaf 7.00 live langs de waterkant tot morgenmiddag 17.00 dagje doodazen. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Zit voor een nachie En je raad nooit wat! Het vrouwtje is ook mee Zijn gezellig aan het ouwehoeren En de tent die ik geruild heb is Lekker hoog en breed En we zijn weer een keer aan de waterkant Bewerkt door de gebruiker vrijdag 27 januari 2012 22:01:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Succes jvs morgen
Succes Ron nu |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.