50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
luuk412 schreef:hele mooie tattoo`s allemaal! ik zou er zelf niet aan moeten denken om er ook maar een te zetten. maar het zijn werkelijk kunstwerken!! Benje ook nog te jong voor hahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
We gaan er ff een prive watertje van maken op je borst Ron hahahahaha. Je eigen karperput. Komt goed hahahaha |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mag dr gevist worden dan met toestemming?? haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ed skillz schreef:We gaan er ff een prive watertje van maken op je borst Ron hahahahaha. Je eigen karperput. Komt goed hahahaha Ja ruimte zat he :-" |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-5-2011(UTC) Berichten: 357
|
maak er een biervat van ron hoef je niet te lopen kan je het er zo uit tappen |
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
tja dan zet ik de mijne er ook ma ff neer mijn eerste : de 2e 3e 4e begin van een sleeve dat was het tot nu toe
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Franky26 schreef:maak er een biervat van ron hoef je niet te lopen kan je het er zo uit tappen gigglesmil gigglesmil gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.