CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
sjiek Steef, is erg mooi geworden. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ziet er gaaf uit Steef!! Ik heb vanmiddag bij Tattoo Gerben bij ons in 's Gravenzande weer ff n afspraak gemaakt.. Gelijk ff doorgenomen wat ik wil enzo. Het word weer mooi!! Mn andere arm word weer versierd met verschillende Japanse bloemen en buddha's! 21 April ben ik aan de beurd. HEB ER ZINNNN INNN! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
oke dan, ben heel benieuwd naar de foto's..... dus over 4weken mag je, heb je wel om wat naar uit te kijken |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Oewwww! Morgen om 13.30u word ik weer geprikt! begin dan met mn 2e arm! Heb dr zin innnnn! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Bij wie ga je tim.... Wel foto' s laten zien.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
Bij Gerben in t dorp hier!
Foto's komen drna! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ga je ook nog uit de kleren Tatoottbear? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb een afspraak gemaakt bij TBear nu afwachten wanneer hij tijd heeft zal volgend jaar of later worden maar ik heb tijd
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leuk zo'n tattoo topic heb zelf ook een kleintje |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
netjes Davey.... Ron,ben benieuwd wat voor tattoo je laat zetten en waar.......... |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
DavidT schreef:Ga je ook nog uit de kleren Tatoottbear? Ga ik ook uit de kleren??? Nee natuurlijk niet. Ik kom op dit forum omdat het met mijn hobby te maken heeft en de tattoo's is mijn werk. |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Is wel niet orgineel meer(in dit topic;-)) ,maar mijn armen staan ook wel redelijk onder de vissen. Mijn rechterarm staat symbool voor mijn koivijver. En mijn linker arm staat symbool voor mijn aquarium. Ben met het laatste stukje van mn linkerarm bezig dan ist weer klaar. Zal als ik wat foto's ervan heb gemaakt,ze plaatsen. Gr Erik Bewerkt door de gebruiker zaterdag 16 juli 2011 10:44:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Mooie tattoos maak jij Tattoobear.
Loop al een tijdje te malen over een nieuwe tattoo. Weet ongeveer wel wat ik wil, maar zoek nog steeds een voorbeeld wat er een beetje in de buurt komt.
|
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 103
|
Tattoo's Lijke ook wel duurder te worden, hele rug doen in japanse style dus met een koi enzo, gaat al gauw naar de 8000euro. Heb zelf nu 2 tat's 1 op onderarm 1 op bovenarm. |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik ga in oktober weer,als onze dochter geboren is,dan komt haar naam bij de rest van het gezin op mijn arm. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Jeroen Luppe schreef:Mooie tattoos maak jij Tattoobear.
Loop al een tijdje te malen over een nieuwe tattoo. Weet ongeveer wel wat ik wil, maar zoek nog steeds een voorbeeld wat er een beetje in de buurt komt.
Bedankt man |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
brute koi man op je site tatoobob!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Zeg Lode hou jij je wel een beetje in om Tbear met Tattoo Bob te vergelijken |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
sorry ron (K) wanneer is dr plek op de franse wielen?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
8000 euro patrick? wist niet dat het zo duur was
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.