35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Yooo luitjes! Heb jij een tattoo en wil je hem laten zien?! Hier kan het Ben benieuwd naar jullie plakplaatjes hihi Er was al eerder een tattoo topic maar dat is per ongeluk verwijderd hihih Dus bijdeze.. Nieuwe Ronde,nieuwe kansen! Ben nu zelf bezig met een japanse sleeve met vissen en bloemen,ben vanmiddag weer geweest. Hier wat foto's hoe mn arm er nu uitziet... En nu jullie! ben benieuwd! Groetjesssss Tim (om de foto's in het groot te zien kun je ook op mn hyves kijken www.timmculemborg.hyves.nl ) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 30 januari 2010 20:48:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik zal morgen als ik thuis ben de foto''s van mijn tattoos er op zetten...... Ik heb er wel niet zo veel als jij Tim |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
nice tattoo Tim,mooie sleeve!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heb je ook detail foto's? Klink kinky maar bedoel van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Erwin schreef:Heb je ook detail foto's? Klink kinky maar bedoel van de karper... |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
super gaaf ,ik wil zelf een mooie rug partij met alles erop en eraan |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
mooie sleeves Tim, maar je hebt nog een flink stuk te gaan....... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
Kinky hoor Erwin,stoute jongen whahahah Hieronder een beetje een detailfoto van de vis.. Thnx Steef! Moet idd nog wel ff zitten ja.. uur of 3 a 4 zkr nog wel ja! En thnx mensen voor de complimentjes |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Gaaf Tim! Ziet er super uit just_cuz_1
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Hopelijk schenkt de koi je waarvoor hij staat!Vet man!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
|
|
|
|
|
Danku Danku Danku! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb er ook 1 maar hoe zet je foto's hier op deze site?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
ik zet mn foto's altijd op www.photobucket.com,Hier kan je ze uploaden en daarna hier de link zetten.. Ik ben 2 wkn geleden weer geweest,moet k nogsteeds foto's van maken.. over 2 wkn weer en dan voor de laatste keer waarschijnlijk! Foto's volgen laterrrrrr! Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 maart 2010 15:39:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
Dit is de mijn , gezet na het overlijden van mijn vader . Deze staat op de binnenkant van mijn linkerarm , onder de mijn oksel(of hoe noem je dit???). Tevens draag ik deze op mijn hart , en heeft een speciale betekenis. Indien je lekkere oosterse tattoos wil bekijk deze site eens , wachttijd meer dan een jaar. Deze persoon krijgt ook nog een bezoekje van mij , maar is nog niet voor direct. www.haraitattoo.comgr Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 maart 2010 21:42:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooi zo'n plaat op je arm, dat is pas echte liefde. Maar ik zou het niet durven. Respect kerel, en hele mooie details. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
dit zijn mijn tattoos Bijlagen: tattoo 54 KB, aantal downloads: 71. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
PS Ronald, heb nog wel plakplaatjes van de jongens, die moet je nat maken en dan zie je er ook kinky uit!!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
gaah hahahahahaha..........................tuthola. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.