CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
nieuw schepnet gekocht en een roller(voor de vaste stok) en 2,- maden (vissen) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Vandaag : klein handje pinkies (mijn zoon heeft een jeugd wedstrijdje zondag) ; halve liter maden en een pakje krimpkous Gisteren : 10 kilo (vismeel) pellets en 4 kilo 15 mm scopex (en 2 kilo extra omdat mijn spaarkaart vol was :-) ).
En morgen twee Fox Euro Warrior S .. oh nee.. Sanders hengelsport heeft ze toevallig net niet op voorraad tijdens hun 25% korting actie .... LOL ;-)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Oewww Loedel. Jij laat m flink uit je broek hangen zo tezien! Ben je al gevraagd voor de Nash-Fashionshow?? Bij een fashion show mag je toch juist niet iets uit je broek laten hangen ;-)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Klosje Korda supernatural Fox inline lood Korda tube 2,5 kg dumbles 20mm Tutti & Tuna van KGB en 1 kg 15 mm boillies van dezelfde smaak. (moest toch 3 uur wachten tot vrouwtje van de operatietafel af kwam, heb van de nood een deugd gemaakt:-$ ) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 september 2011 23:08:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Mark T schreef:(moest toch 3 uur wachten tot vrouwtje van de operatietafel af kwam) Een goed en voorspoedig herstel gewenst!
|
|
|
|
|
leen schreef:Mark T schreef:(moest toch 3 uur wachten tot vrouwtje van de operatietafel af kwam) Een goed en voorspoedig herstel gewenst! thnx Leen, boillies heb ik voor nood gekocht, stel je voor dat ik een keer mag vissen de komende 6 weken en ik zit zonder bollen |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mits alles door gaat heb hem dit weekend ff meegehad en hij beviel mij wel nu nog onderhandelen een donker groene fiat punto uit '95 ( afbeelding is van internet ) klein goedkoop en belangrijker.... al me vis spullen kunnen mee haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Heeeeeeee daar hebben we de loedel-mobiel!
Zou btr zijn joh n autottotje. Ik zelf kan echt niet meer zonder! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Pas je d'r zelf ook nog in Lodewijk? Of zit er een dakraampje in waar je je hoofd uit kan steken?
Maar ziet er netjes uit! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
7.5 kg Martin SB Robin Red Fox Putty en nog 25 kilo duivenvoer. |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
|
@ tim ja toch? word weer fijn vissen dan @ peter ja tuurlijk pas ik dr in haha zou wel mooi zijn als dr een koepeltje ala the jetsons op zat maarja |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:mits alles door gaat heb hem dit weekend ff meegehad en hij beviel mij wel nu nog onderhandelen een donker groene fiat punto uit '95 ( afbeelding is van internet ) klein goedkoop en belangrijker.... al me vis spullen kunnen mee haha Is dat een poolse of een duitse auto? Of zie ik het verkeerd? ;-)
|
|
|
|
|
staat bij dat het een foto van internet is he haha maar het is exact dezelfde alleen dan andere velgen en uiteraard zo'n lelijke gele plaat op de bumpers |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ach dat gele lelijke plaatje zal niet het enigste zijn whahahahahahaha Sorry Loodje in koppertje kon het niet laten |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:staat bij dat het een foto van internet is he haha maar het is exact dezelfde alleen dan andere velgen en uiteraard zo'n lelijke gele plaat op de bumpers Ah, ik d8 dat het een foto de auto zelf was die je alvast van internet gelukt had.
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:ach dat gele lelijke plaatje zal niet het enigste zijn whahahahahahaha Sorry Loodje in koppertje kon het niet laten okeoke deukje bij de tank klep maar dr zullen dr vast wel meer bij kome whehe |
|
|
|
|
Ik ging naar Markerworld en bracht mee: 2 mooie Illuminated Swingers in een mooie bescherm box.
Erwin bedankt (ook voor de koffie) |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Kon het niet laten. Ik heb een set Century C2's (3.5 lbs TC) gekocht. Powerrrrrrr om te werpen en de butt gaat mooi krom. Buigt mooier dan de FBS. Zo mooi. Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 oktober 2011 16:05:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
vandaag een nieuwe lader gekocht om de accu van de boot te laden
ctek xs 4303 |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
DavidT schreef:Kon het niet laten. Ik heb een set Century C2's (3.5 lbs TC) gekocht. Powerrrrrrr om te werpen en de butt gaat mooi krom. Buigt mooier dan de FBS. Zo mooi. gooit met je andere hengels ook al op de kant David:-" gigglesmil |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.